Free Cursors

Läsdags...

image863
Nu är vi lite trötta maken och jag, så nu har vi gjort oss klara och ska lägga oss o läsa. Jag fick två böcker av maken i Alla-hjärtansdagspresent, och jag hade precis läst ut en, så det var vad man kallar för "perfect timing"!!!!!
Imorrn kommer Mira till oss (f*n vad jag tjatar om det) och det ska bli så otroligt roligt. Hon oroade mig förut  med att hon var lite krasslig etc, och jag blev livrädd, tänk om det nu skulle gå i kras, men hon känner sig bättre nu och kommer hit!!!!!!!! JIPPIE!!!! *dansar runt som en galning och skriker jippie*

Godnatt mina underbara vänner, hörs imorron..

Kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Gabbi

God morgon!
Jag hoppas att du å Mira får en underbar dag!
Kram

2008-02-18 @ 07:25:19
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Cia

Ha så kul idag med Mira *L*
Ha en härlig fortsatt måndag !
Kraaaaaaaamar

2008-02-18 @ 12:12:00
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0