Free Cursors

Lördag 16 februari!!!

image855
Äntligen LÖRDAG!!! Ska städa och fixa lite idag, plocka undan och rensa ut gamla tidningar o elände som blivit liggande. Måste ju se anständigt och städat ut när min goda vän Mira (husfrun.blogg, ni vet...) kommer hit på måndag... Ska bli sååå otroligt kul!!! Kommer böla som en gris när jag ser henne o den lilla sonen kliva ut från tåget.... Kramkalas!!!!!!!!!!!!! Ja, Mira, vi längtar så, ni är sååååå välkomna!!!!
Ja, ni som såg Let´s Dance igår hoppas jag blev lika förvånade och sura som jag, hur i hel*ete kunde Richard o Cissi åka ut, efter det dom visade igår??? Svenska folket röstar inte med hjärtat utan på det som är inne o häftigt, ta bonden till exempel, han kan ju för f*n inte dansa, Matte som går runt o ser ut som en stolpe (fast han var väl ändå skaplig igår, måste jag säga...), ja man kan faktiskt undra!!!!
Ikväll är det melodifestival och det är ju likadant där antar jag...

Nehej ni, nu är det dags att dra igång!!!!

Massa varma kramar från lilla mig...

//Cimsan
image856

Kloka ord:
Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas din dag blir underbar!

2008-02-16 @ 11:22:38
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Mira

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw.

Ohh... många tårar blir det!

PÖzz

2008-02-16 @ 13:48:44
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0