Free Cursors

Morrn!!!

image831
Jaha, då var det måndag igen???!!!!!!! Usch, nu är det sådär långt till helgen igen, fattar inte att det är så vansinnigt skönt att vara ledig och bara få vara..... Tycker ni det också???
Ja, då är det barnvecka igen... Ska hämta sonen i eftermiddag, innebandyträning 17-18, men o äta o läsa läxa, sen myser vi alltid lite speciellt om tid finns, när det är första kvällen på veckan han är här liksom... MYYYYYS!!!!!!!
Imorgon kanske det blir innebandymatch igen, ja jag har inte berättat vad sonen gjorde igår... Han blev utlånad till en match med 95-laget (han är 96:a) och nu ville de låna honom imorrn också till match... Inte utan att man blir stolt som mamma, det måste jag säga...

Nehej ni, nu måste jag rusa, kundbesök kl.10 och jag är inte klar med alla förberedelser ännu...

Ha en underbar dag!!!
Jag återkommer så fort jag kan, det vet ni vid det här laget, eller hur???
image832
Massor av kramisar till er alla!!!
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: cia

Ha en härlig måndag !
Kram kram

2008-02-11 @ 09:42:21
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Kajsaa

han kommer bli jätteglad när han får vara med och spela med 95:orna :)
ha det bra ! hälsa

2008-02-11 @ 16:52:29
Postat av: Helena

Ingen dötid hos dig alltså.
Kram.

2008-02-11 @ 22:30:23
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0