Free Cursors

Nu ni....

Ska jag faktiskt lägga mig och läsa, är lite sliten efter gårdagskvällen, men inte värre än att jag kan läsa nån timme...
Imorrn blir det upp och jobba undan, sen ska jag åka o titta på några innebandymatcher som min son ska spela, det är ju sportlov och skolorna anordnar en turnering, vilket jag tycker är kanon för ungarna...
Ha nu en underbar kväll, mina änglar!!!!


GODNATT!!!!

Massor av kramar
Cimsan

"#!#%"#"#"&""#&¤"#¤"¤¤%/%/#¤&# nu går det inte att ladda in bilder igen....
¤#"%#"¤%&¤#/¤%¤(#!#!#&&)( blogg.se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kloka ord:
Postat av: Gabbi

Hade samma problem med blogg.se igår! Jävla skit!
God morgon förresten
Ga en underbar onsdag!
Kramen

2008-02-20 @ 06:13:09
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Annsingen

Men det är ju tur det är så att man ändras eller att tänket och tycket ändras.Annars skulle man ju springa omkring och sukta efter sexiga nittonåringar och aldrig någonsin få njuta mer än av sej själv..DET vore inte så kul!

2008-02-20 @ 10:14:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0