Free Cursors

Söndag!!!!

image861

Ja ni, nu är helgen (snart) över. F*n vad fort det går när man har roligt... *ler*
Här är tomt och tyst, inga barn kvar... Skjutsade sonen till innebandyträningen o var med o tittade, sen åkte han hem med sin pappa... Saknar honom när han inte är här, men träffar honom på onsdag igen, de har sportlov nu, men på onsdag har de innebandyturnering, de skolklasser som vill får vara med och hans klass ska vara med.
Så jag lovade att åka och titta på några matcher.
Maken skjutsar hem sina barn nu, och jag har förberett med en underbar kladdig och go potatisgratäng som vi ska ha imorrn när Mira (husfrun ni vet) och hennes minsta son kommer. Det ska bli såååå otroligt kul!!!! (Några bilder kan väl kanske utlovas... Ska diskutera detta med Mira först...) Sitter just nu och lyssnar på Rongedals på Youtube, gud vad bra de var... Sen om låten är lite kopierad eller påminner mycket om nån Mika-låt, so what????? Schlager är oftast låtar som påminner om nån annan...

Slå på låten och digga med, den är ju STÖRTSKÖÖÖÖÖÖN!!!!!!!

Nu ska jag ta fram lite nya värmeljus (=byta ut de vi eldade slut på igår) och tända lite mysigt tills maken kommer hem...
Ha nu en underbar kväll, var rädda om er!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massor av kramar
Cim
 
Såhär fina och lyckliga var vi den 26 maj 2007 och det har inte "gått över" ännu!!!!!!!!!!!!!!!

Kloka ord:
Postat av: Helena

Ja!!! Jag satt hela tiden när de framförde bidraget och funderade på vart jag har hört den förut.
Nja, jag tycker det är för mycket stöld. Sedan gillade jag Ola allra bäst. Den låten vinner i längden.
Kram.

2008-02-17 @ 18:24:55
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0