Free Cursors

Söndag...

image884

Ja, inte har man varit så pigg idag inte, är väl inte van med att vara ute o dansa till halv två på natten, gammal som man är.
Ja, gårdagen var underbar... Startade 15.00 på relaxen, bubblade lite, drack vin, väninnan som bjöd ut oss beställde in en tallrik full med nachoschips gratinerade med tacosås och ost, en ölkorvstallrik, en tallrik med tzatsiki och bröd och så en tallrik med grönsaker och dip... Bara satt o pratade och hade sååå trevligt. Första gången vi träffade hennes nya kille också, jättetrevligt!!! Sen ca 18.45 bar det av till O´Learys, där det inmundigades god mat och mer vin, tittade på Melodifestivalen på storbilds-tv (fy f*n vilket skiiiiit det var då, urkass musik eller vad man ska kalla det för!!!) och så fick man in en liten kuvertväska i papp med läppglans, en "tatuering" med "Jag älskar schlager", nyckelring, penna etc... + att de ställde in popcorn på borden... Mysigt som bara den!!!!! Sen bar det av med taxi mot nästa anhalt Harrys, där vi dansade och hade kul till halv två...
image886
Då blev det taxifärd till hotellet som de hade bokat och betalt åt oss, för att vi skulle slippa få bilen kvar i stan... Ja ni, en sån vän skulle alla ha, och det säger jag inte bara för att de bjöd på ALLT, ja jag menar verkligen ALLT, vi fick inte ens betala garderobsavgiften, utan för att hon (ja han också) är så mysiga och trevliga och så har de varma hjärtan...
image885

Idag har vi varit med makens föräldrar till landet en tripp, tog med kaffe, köpte baguetter och wienerbröd på Statoil som vi mumsade på när vi kom dit. Inga möss i fällorna, skönt!!!!

Sååå, imorrn blir det till att jobba igen, maken ska till sin kompis o hjälpa honom lite och jag ska jobba här hemma som vanligt. Var ju ledig i fredags eftermiddag så jag har nog lite mail att ta tag i imorrn... Sen bär det av o hämta sonen imorrn eftermiddag, innebandyträning mellan 17 och 18 som vanligt.

Nu ska jag se om det finns nån att tjata med på msn, maken ser nåt program på tv som jag inte vill titta på... Annars får jag väl lägga mig o vila lite... Huvudet är inte riktigt med idag, om man säger så...

Massor av varma kramar
Cim

Kloka ord:
Postat av: Mia

Låter supermysigt!
Kram

2008-02-24 @ 18:30:43
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Nita

Favoriterna vann! :-) Heja Frida & BWO!!!

2008-02-24 @ 22:26:16
Postat av: F

Lät som en mycket härlig helg!Ja jag var inte helt nöjd med min design heller så jag gjorde om lite:)Kram

2008-02-25 @ 09:34:25
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0