Free Cursors

Test...

image812
HIttade en kul grej, man kan kolla upp sitt livstal... Hittade det hos
Pernilla, testa ni med o se var det hamnar...
Klicka här så kommer ni dit...
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om mitt resultat, det både stämmer och inte stämmer men jag tror det kan vara 50/50...
image810
Livsväg 6, den ansvarsfulla bohemen:
Sexor trivs allra bäst i vackra miljöer där det råder harmoni. Det egna hemmet har en stor betydelse för dem, där tillbringar de mycket tid. En dålig egenskap kan vara att de lägger sig i vad andra gör alltför mycket.

Som sexa är du troligen kreativ och har en förkärlek till konst. Du är duktig på att skapa balans omkring dig, vilket är till hjälp när du samarbetar med andra människor. Att vara den som har stort ansvar har du ingenting emot, och detta tillsammans med att du är så välbalanserad skulle göra dig till en bra lärare. Dessutom har du en röst som tilltalar de flesta. Du är även lojal och avskyr orättvisor. De vänner du har behåller du troligtvis hela livet. För dem ställer du gärna upp om de behöver goda råd.

Du kan vara väldigt moraliserande och ha synpunkter på sådant som du egentligen inte har med att göra. Detta är något som andra kan irritera sig på. Även en viss tendens till oro över småsaker kan vara negativt.
image811
I övrigt har maken och jag ätit soppa ikväll, sen hade han köpt semlor så det blev kaffe och semla efter maten. Guud vad gott.. Kan läska er med att vi har en kvar, som vi ska ta om en stund...

Nu ska vi se på tv en stund och sen blir det sängen tidigt, ska upp imorgon och iväg på kundbesök, ojojoj...
Sen kommer makens barn imorgon, så då blir det full fart med läxläsning etc... Glöm sen inte att det är "Det okända" imorgon kväll... Det är Terry Evans imorron, + två medier till, Terrry fick inte bukt med uppdraget han hade förra veckan så nu ska han få lite hjälp så det blir spännande att se vad som händer...
Vad säger ni??? Tror ni på andar, högre makter, medier etc???
image813
GODNATT MINA HÄRLIGA VÄNNER!!!!!
Kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: F

Jag tror på högre makter, har min egna lilla tro:)Har varit med om en del som gör att jag är ganska så säker på att det finns saker som vi bara inte kan förklara alltid. sov så gott sen!Kram

2008-02-05 @ 21:29:58
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Åsa

Semlor e inget för mig.. gillar inte grädde! Men förstår att det e smaskigt för alla dom som gillar det! Ha en fin kväll där! Kramen!

2008-02-05 @ 21:40:25
Postat av: Helena

Oj då, jag tror det kommer från mig från början. Det har farit runt i bloggvärlden ett tag nu. Jag har ett nytt test hos mig om du är sugen.
Ha det gott.

2008-02-05 @ 23:08:27
URL: http://solgudinna.blogg.se
Postat av: Gabbi

God Morgon!!
Testen ska jag göra ;)
Ha en fin dag!
Kramelikram

2008-02-06 @ 07:10:34
URL: http://www.mamsen71.blogg.se
Postat av: Anette

hej...
hoppas och tror att det finns nåt mera...än bara det här!!
ibland så kan jag känna förnimmelser av min mormor bla...men det kanske bara är önsketänkande.
har gått på seanser några gånger och tycker det är jättespännande...
så varför inte!!

ha en bra dag!!
/Anette

2008-02-06 @ 10:43:19
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: Agnes

Jag kan bli rätt uppskrämd när jag ser sådana program, men jag tror inte på det. .egentligen ;)

2008-02-06 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0