Free Cursors

6 januari 2008


image599
Ännu en dag snart till ända. Tyst är det i huset nu, alla tre barnen har åkt hem till mamma/pappa... Min son´s pappa hämtade honom strax efter 14 och maken skjutsar hem sina barn nu. Som jag skrev igår så hade vi julgransplundring då och nu kan jag nästan inte bärga mig, ska ha storstädning på lördag, ut med jul och packa ner allt vad tomtar o röda dukar heter. Vill göra allt nuuuu... Men men, veckorna brukar ju gå ganska fort så snart är det ju helg igen...
Vad har ni sysselsatt er med i helgen då??? Har ni plockat undan julen ännu???

Imorrn blír det jobbartagen igen, men skönt att man jobbar hemifrån, man får lite gjort mellan varven då...
Ja, konstigt nog känner jag inte i år att det ska bli skönt att komma igång o jobba efter helgerna igen, jag tror jag skulle bli en perfekt hemmafru... Älskar ju att skämma bort min man, städa, pyssla o tvätta... *suck o stön*

Nej ni, nu ska jag sätta mig o bara koppla av, slöa o må bra. Ikväll ska jag göra en liten köttgryta till maken o mig, fick så mycket kött över igår, o till det tittar vi nog på reprisen på Stjärnorna på slottet.
Nån som följer det??? Har inte sett mer än det program som var Magnus Härenstams, men vi blev helfrälsta och nu så ser vi fram emot reprisen ikväll. Det var ju igår, men min son fick dvd-film med Lasse Brandeby ni vet, "Rena rama Rolf" som gick för många år sen, det var 5 avsnitt á 25 minuter, så dom såg med alla barnen igår kväll och vi höll på att skratta ihjäl oss..

Må så gott alla kära...

Kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Cissi

Har god lust att plocka undan allt som hör julen till, men tänkte vänta en vecka till... :)

2008-01-06 @ 17:00:22
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Cissi

Är det repris idag, eller? Vilken tid?

Hoppas att ni också får en trevlig söndagskväll!

2008-01-06 @ 17:14:49
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Fridah

**oooh, jaså :D :) örebro är fint.)

2008-01-06 @ 17:36:05
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Tack så mycket! Det behövde jag i mina "städ och slänga bort" stunder jag är inne i just nu.

Ha en bra kväll du med!
Kramar Louise

2008-01-06 @ 18:43:42
URL: http://louisesa.blogg.se
Postat av: Nita

Julen åkte ut med buller och bång här igår. Inte helt fel :-)
Näää följer inte programmet men har bara läst rubriker om det. Verkar inte va nåt för mej ändå... ;-)

2008-01-06 @ 20:54:18
URL: http://mystiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0