Free Cursors

En lista till...


 

image764


Hur gammal är du om fem år?? 46, fy f-n vad gammalt det lät...
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min make ;-)

Hur lång är du? Liten men naggande god.. 1,62 m

Vilken är den senaste filmen du sett? Underbar och älskad av alla

Vem ringde du senast? Min underbara son...
Vem ringde dig senast? Min underbara make ;-)

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Små söta sms, mysigt...

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

När såg du senast din mamma? För två veckor sen...

Vilken ögonfärg har du? Ljuuusblå

När vaknade du i dag? 06,20
Vilken är din favoritplats? Hemmamys med min make o barnen...

Vilken plats föredrar du minst? ?????

Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning..

Vad skrämde dig om natten som barn? Inget, tror jag.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min make, vi har alltid kul ;-)

Hur stor är din säng? Tillräcklig för maken o mig...

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär!

Sover du med eller utan kläder? Vad har ni med det att göra??? (=utan...)

Hur många kuddar har du i sängen? 2

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, HATAR STRUMPOR!!!!!!!

Är du social? Ja, det säger dom att jag är...

Vilken är din favoritglass? GB Sandwich

Tycker du om kaffe? Äääälskar kaffe...

Vad dricker du till frukost? Te o juice..

Kan du spela poker? Sådär...

Tycker du om att mysa/kela? MUMSIGT!!!!!

Är du en beroendemänniska? Ja, nässpray med menthol....

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Njae...

Kan du några andra språk än svenska? Engelska

Har du någonsin åkt ambulans? Ja, som passagerare

Äger du dyrbara smycken? Japp...

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina naglar...

Flirtar du mycket? Ja, fast bara med maken...

Kan du byta olja på bilen?  Ja, varför skulle jag inte kunna..

Vilken var den senaste boken du läste? Skuggor från det förflutna av Nora Roberts.

Läser du dagstidningen? Mmm...

Prenumerera du på någon veckotidning? Nix...

Dansar du i bilen? Vad fan, tror ni man har buss eller???

När var du i kyrkan senast?  26 maj 2007, då vi gifte oss... Nej nej, den 2 december då min brors yngste son döptes.

Och denna lista stal jag återigen från Annsingen....


Massa kramisar
Cimsanimage766

Kloka ord:
Postat av: Mia

Ååå en till lista :-)
jag lånar den, hoppas de e ok :-)

2008-01-29 @ 14:52:40
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Mia

Halloj!
Trillade in på din blogg via senaste inläggen på blogg.se :-)
Jaa jag älskar listor :-)
Ha en toppendag du med!
Kram/mia

2008-01-29 @ 16:01:16
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Åsa

Kul läsning! Ha en fin kväll där! Kramiz...

2008-01-29 @ 17:23:32
Postat av: Junitjej

Kul lista!

2008-01-29 @ 18:53:22
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: pej

Kikar så klart tillbaka och kommer antagligen fortsätta hänga här i din blogg ;-)

2008-01-29 @ 20:32:16
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: Mira

Jag snodde den med!!!
Ha en underbar afton... öh... natt.... klockan e ju tokmycket!!!

Pözz

2008-01-29 @ 22:25:00
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0