Free Cursors

En lista...

image756

Hur svarar du i hemtelefonen?
Ja det är Cim

Hur svarar du i mobiltelefonen? Ja det är Cim
Ringer det mycket till dig? Jovars...

Ringer du mycket? Ja :-)
Vem ringde du senast? Min son...
Hur mycket pengar har du? För lite!!!!!!
Senast kramat och när? Idag, min man...
Antal timmar sömn inatt? 8 ungefär
Sov du ensam? Skulle inte tro det.... ;-)
Vem sov du hos senast? Hemma i  min säng...

Vem sov hos dig senast? Makens barn...

Vem vet mest om dig? Min man och min bästa väninna Anette

Vem vet du mest om? Min  man o min son, tror jag i alla fall.... ;-)
Vad ser du fram emot?
Sommaren!!!!!

Vad vill du ha just nu? En miljon

Vem hånar du? Ingen!!

Vem längtar du mest efter? Min son ;-)
Vem vill du helst slippa?
Kronofogden.. hihi

Vem stör du dig på? Ingen som jag kommer på nu...

Vem vill du sova bredvid inatt? Min man...

Vilken buss åker du oftast? Buss, vad är det?? *asgarvar*

Vilken årstid är det nu? Vinter, men det liknar höst på nåt sätt...

Anser du dig själv snygg? Ibland...
Har du varit kär?
Ja, absolut...

Är du kär nu? Mer än någonsin!!!

Är du en bra partner? Ja, det tror och hoppas jag...

Har någon varit otrogen mot dig? Ja...
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Ja...
Har du varit otrogen?
Ja, men det händer aldrig mer!!!
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
50/50
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, vi är gifta liksom...

Vad åt du senast? Smörgås med korv till frukost...

Är du polare med grannarna? Nja, sådär...
Har du varit på ett party?
Japp
Har du varit utomlands?
Mmm
Var är dina syskon just nu?
Min bror sover, tror jag, jobbar nätter!!!

Vilken tid gick du upp imorse? 8.00
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Snusade på kudden...

Vad är det första du gör på morgonen? Sträcker på mig...
Vad ska du göra efter det här?
Åka på möte...

  
Denna lista stal jag från Annsingen och nu utmanar jag följande:
Mira
Malin
Cia
Camilla
Patricia
Nita
Cissi

Massa kramar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Cia

okej jag fixar !
PÖSS

2008-01-28 @ 10:48:04
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Annsingen

Vad kul med en ny läsare! Du är så välkommen:)

2008-01-28 @ 11:20:09
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Gör den om en stund... Kram

2008-01-28 @ 19:22:20
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Lillepip

trevlig lista!må gott,pip

2008-01-29 @ 09:36:18
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0