Free Cursors

God förmiddag!!

image676

Ojojoj, ja det blev 581 unika besökare på min blogg igår, behöver jag säga att jag är stolt???
Och TACK alla ni som kommenterat, sååå kul det är!!!

Idag blir det lite jobb som det varit fram till nu här, sen ska jag hämta sonen halv ett i skolan, maken ska med sina bästa kompis o träna lite på eftermiddagen och efter det hämtar han sina barn, så det blir fullt hus i helgen!!!
MYYYSIGT!!!

Sen ikvälll blir det Let´s Dance, bara sitta i soffan o ha det bra... Barnen sitter väl vid datorerna, tv-spel etc blandat med att titta med oss... Nachos till middag med ett gott vin till, inte att förakta...

Nej ni, nu måste jag fortsätta lite....

MASSA KRAMAR
CIMSAN
image678

Kloka ord:
Postat av: Cissi

Hoppas att ni får en jättetrevlig kväll! :)

2008-01-18 @ 14:09:30
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0