Free Cursors

Hej alla!!!!

image723
Då var jag tillbaka med ett litet men välment inlägg....
Hoppas ni alla har/har haft en bra dag... Jag har slitit hund rent ut sagt, idag, massor att göra, men nu börjar det ge sig, har tagit tag i såna där surdegar som ligger o flåsar en i nacken, så nu känns det mer än skönt!!!
Vad gör ni en dag som denna?????
image724
Ja igår var alltså svägerskan här och hälsade på, åt gott och sen tittade vi på Det okända... FÖRLÅT Mira, jag glömde påminna dig om det, hoppas du kom ihåg det ändå... Men det var inte så bra om du missade det, kan jag trösta dig med... Nästa vecka blir det mycket bättre, då är Terry Evans den som tar tag i det hela... Ja, den 1 april är det dags att gå på storseans med honom igen, han är det mest fantastiska medium som finns, sååå otroligt klockren...

Ikväll kommer makens barn, vi ska äta canneloni med ostsås, quorn o annat gott i det. Quorn är vegetariskt och sååå himla gott... (Smakar som kyckling, typ.) Man lägger det och färsk bladspenat tillsammans med färskost inuti färska pastaplattor o rullar ihop o så ostsås, ja det är himla gott!!! Är det någon som vill ha receptet så hojta till så lägger jag ut det här...
Tänkte att jag nu skulle roa mig med att se om det finns nåt fotolab som kanske har nåt erbjudande om att testa att skicka efter foton från dom, i somras testade jag någon och då kunde man välja 50 kort för endast porto, typ 39 kr, eller så... Helt okej... Tänker vara lite snål nu, faktiskt...
image726
Imorgon ska jag åka o söka ett extrajobb (kassörska), tänkte man kunde kanske spara ihop till en kul semester... Mammas "gube" har pratat med en som han känner och det verkar lovande. Jag ringde honom idag och han bad mig komma dit så vi fick träffas imorgon, o ta med nåt papper på vad jag gjort tidigare. Ojojoj, har ju inte sökt jobb på hundra år, så jag plitade ihop ett snyggt CV... *ler*

Nehej, nu ska jag fortsätta här, men jag hoppas och tror att jag återkommer senare...

Massa kramar
Cimsan

PS. FÖRLÅT alla godingar att jag inte hunnit med att kolla runt på era bloggar ordentligt och ge avtryck efter mig, men jag ska bättra mig, bara det lugnar ner sig lite...
image725

Kloka ord:
Postat av: F

Jag har skrivit länkarna till sidor på min blogg och som sagt kan maila de bilder jag har till dig, lämna din mail isåfall. Spännande med jobbet!Kram

2008-01-24 @ 15:14:37
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej hej! Hoppas att du får en trevlig eftermiddag och kväll! :) /Cissi.

2008-01-24 @ 15:22:32
Postat av: Anette

hej.
kul att du kikade in hos mig...
nu är det bara 6 veckor kvar tills vi ska åka,jag läängtar massor!!
börjar redan fundera på vart vi ska nästa gång,haha...fast det har jag inte segt till mannen än;)
ha det bra!!
/Anette

2008-01-24 @ 19:27:40
URL: http://johantonsmamma.blogg.se
Postat av: teddy

ohh vad jag är avsundsjuk att ni ska gå på hans storseans. det är ju helt slutsåld nära mig och jag surar :(
Jag hoppas att hon godkänner semestern - jag åker hur som.
kramis

2008-01-24 @ 19:53:59
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0