Free Cursors

Ja ni, jag vet inte vad jag ska säga...

Men jag tror det gick bra..... image732

Ja, nu kan man inte göra mer än hoppas på att de hör av sig. De (det var chefen himself och hans andreman) tyckte jag var glad och entusiastisk, att jag var intressant (hur man nu kan tycka det) etc. Ja, det kändes ärligt talat riktigt bra!!! Tänk om det blir nåt, lite extraarbete, jippie!!!!!!
TACK ALLA NI SOM HÖLL TUMMARNA FÖR MIG, DET VAR GULD VÄRT!!!!!!
image733
Idag har maken varit med sin son på sjukhuset och tagit bort gipset, han fick en spricka i foten för två veckor sen så han har hoppat på kryckor!!! Jag har varit iväg på intervjun och en sväng till revisorn...
Makens son är kvar här, jag ska skjutsa hem honom till mamma vid strax efter 14. Maken är nu och tränar med sina vänner, det behöver han, han mår bättre om han får hålla igång.
Igår åt vi Canneloni med quorn o färskost, gud så gott det var. Det blev kvar så vi behöver inte laga mat ikväll. Jag ska åka iväg o handla nåt som vi kan smaska på till den lilla fredagsdrinken. Sen blir det Let´s Dance ikväll... Vem åker ut??? Jag har ingen aning men jag blir inte förvånad om det blir Matte, han när stel som en plywoodskiva... Eller Mi Ridell, hon är så konstlad, tillgjord liksom... Men det är väldigt öppet vem det kan bli, jag tycker det är otroligt hög klass på dom i år.

I helgen har vi inget planerat, ska väl damma av lite imorgon, dammsuga av o så, tvätta och bädda lite rent... Alltid skönt, brukar passa på de helger vi är barnlediga. Maken o hans bästa vän hade tänkt spela golf imorrn, men det beror på vad det är för väder, det skulle bli hyfsat men nu blåser det halv storm och småregnar, blääääää!!!!!
image734
Nej, nu ska jag kika lite runt på bloggar o sen på youtube o se om jag hittar nåt att förgylla er dag med, när ni läser på min blogg...

Ha en underbar dag, mina underbara läsare...

Varma kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: F

Skönt att det kändes bra iallafall med intervjun! Ni får ha en trevlig fredagskväll!Kram

2008-01-25 @ 14:00:40
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Cissi

Hoppas att ni får en trevlig fredag! :) /Cissi

2008-01-25 @ 14:05:09
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0