Free Cursors

Suck, pust o stön.....

image631


ÄNTLIGEN var då julen utstädad... Gud så skönt, nu har jag städat heeela huset, började 08.15 imorse, har packat ner alla tomtar, alla ljusstakar, tvättat dukar, våtdammat överallt, lagt på nya dukar överallt, tagit fram alla ljusstakar som jag diskade i förrgår, dammsugit och torkat alla golv..... Var klar ca 16.00... Ja, det känns underbart men jag har vansinnigt ont i ryggen. Maken tyckte jag hade varit så duktig och gjort sååå fint, så han åkte och köpte varsin stooor kebab i bröd med extra sås till... Gud så gott det var... Ja, det är inte utan att man känner sig sååå duktig. Maken har varit till landet och tittat till det där, hade svärmor med sig dit, de brukar ta sig en tur när jag städar, gör det helst själv... Spelar högt på stereon och grejar, tusan vad bra det går då...
Vad har ni gjort idag då???
Imorgon blir det lugnt, kanske ska jag blondera håret, de säger ju att blondiner har roligare... hahaha
Skämt åsido var jag på ÖB häromdagen och de hade den blonderingen jag brukar använda (Schwarzkopf) för endast 39 kr, brukar få ge 79 eller 89 annars, så jag passade på... Annars blir det lugnt, kanske lite film o så god mat på det. Bilder på vårt nystädade hem kommer imorgon, orkar bara inte ladda in bilderna ikväll...

Nu ska maken och jag titta på Stjärnorna på slottet, faktiskt lite underhållande, tycker vi...
Vad tittar ni på????

Ha en underbar lördagskväll!!!

Massa kramisar
Cimsan
image632

Kloka ord:
Postat av: Mia

Stjärnorna på slottet är ju bäst :-)
Ikväll blev jag nog lite småförälskad i Stormare haha.
Kram

2008-01-12 @ 21:19:43
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Lillepip

har oxå¨städat ut julen,sköönt att ha det gjort ,men tar tid för det ska ju städas ordentligt,hehe,pip

2008-01-12 @ 22:03:43
URL: http://www.lillepip.blogg.se
Postat av: Åsa

Fasen vad du har legat i idag!! Har tvättat här o sen kikat på stjärnorna..gillar Stormare.. ; )
Kramen..

2008-01-12 @ 22:07:23
Postat av: annie

Heeej där! jag har också slarvat bort mina favoritbloggar för vi har en ny dator. Med mig är allt under kontroll! Hur är det med dig? Jul o nyår var lugnt o mysigt med familjen. Tyvärr var jag toksjuk på julafton med det var inte så farligt :) Hoppas allt är bra! Kram

2008-01-12 @ 22:26:11
URL: http://annieogren.blogg.se
Postat av: Patricia

Åhh, vad duktig du är. Visst känns det härligt när allt är klart och man med gott samvete kan lägga upp fötterna i soffan!
Maken och tittade på Stjärnorna på slottet när jag kom hem från jobbet igår. Stomare är ju helt underbar. 25 lakan, att jag inte dog! Hahahaha

2008-01-13 @ 11:10:27
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0