Free Cursors

TACK MIRA!!!!!

För några veckor sen hade Mira en tävling i sin blogg... Hon ville ha ett latinskt ordspråk som stämde in på henne...
Jag gick in o letade direkt och det första jag hittade som jag tyckte kunde passa var "Ad astra per aspera" som betyder "Till stjärnorna genom svårigheter"...
Jag letade lite till, hittade några som kunde passa men kom hela tiden fram till att det var det första som var bäst.
Skrev in det i kommentar hos Mira och tänkte att det var ju kul att vara med... Nån vinst hade hon inte klart, men jag tänkte att vad gör väl det, jag vinner ju alla fall inte...
Döm sen om min förvåning när jag läste på hennes blogg att JAG VANN!!!!!! Och  nu fick man dessutom reda på vad hon skulle ha det till, det ordspråket ska pryda en ring till henne och en berlock till maken. Gissa om jag känner mig stolt????? Ja, nån vinst visste hon inte vad hon skulle hitta på, men men. Sen en dag när vi talades vid på msn (som vanligt) så säger hon att hon hade beställt ett halsband till mig, som vinst.... Jag höll på att svimma, ett halsband??????? Ja, ett hope-halsband i silver!!! Grejen är att jag kvällen innan hon berättar vad hon beställt, så hade jag suttit o funderat på om jag skulle beställa ett sånt halsband för att då även stödja forskningen... Helt otroligt!!!
TACK underbara Mira, du är bäst!!!!!!!!

 snyggt halsband!!!

Massor av kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Mira

Nä... du är bäst!!!

Du förtjänar den mer än väl!!

Bamsekram

MiraBira

2008-01-27 @ 13:04:02
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Åsa

Ibland är livet lustigt. Halsbandet var menat för dig på något sätt. Grattis.

2008-01-27 @ 16:30:54
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: Åsa

Va kul! Grattis grattis! Jättesnyggt halsband!
Kramar o pözzar! Tack för mail!!!

2008-01-27 @ 18:29:43
Postat av: Soffie

Guu va fin blogg du har:O)
Roligt att du vann förstår att du känner dej stolt:O)

2008-01-27 @ 19:05:19
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Desirée

Hej gumman1
Tack för utmärkelsen, värmer i hjärtat.:-)
Grattis till halsbandet, har oxå kollat på dom, så fina!!
Min underbara tvillingbror och hans fru lånar ut en dator till mig så att jag kan spra mina få kronor jag har, gulligt va!
Skriver lite ikväll och massor mer imorgon!
Kram

2008-01-27 @ 19:48:11
URL: http://dmisenius.se
Postat av: Cia

ÅÅÅ vad fint det va halsbandet ! Vill oxå ha ett sånt *L*
Nu är jag tebax...
Har varit i stan så det va dåligt med bloggande...
Nu ikväll på babysim...
Han ÄLSKAR det !
Film o mys nu så jag bloggar i möra !
Ville bara säga hej till dig !
Pöss o Kram

2008-01-27 @ 20:32:11
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0