Free Cursors

UTMANAD IGEN....

image681

Jag har blivit utmanad av Cia....


Här är reglerna:
Länka till den som utmanat dig.

Berätta 7 sanningar om dig själv.
Berätta 7 lögner om dig själv
Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

7 sanningar om mig själv:
Jag älskar god mat och ett glas vin...

Jag älskar min underbara familj...

Jag älskar att gå och lägga mig i renbäddad säng...

Jag älskar att blogga...

Tycker inte alls om att lämna disk på diskbänken till nästa dag...

Kan inte låta barnen gå i samma kläder till skolan två dagar i rad...

Har hållit på med travhästar i 15 år...

7 lögner om mig själv:
Älskar trädgårdsarbete...

Duschar väldigt sällan...

Tycker om lever...

Kan steppa...

Vinner alltid Trivial Pursuit (eller hur Cia???)

Hatar att städa...

Älskar att ha rörigt omkring mig...


Jag utmanar:
Mira
Mia (Studentmamma)
Lilla Pip
Evelina

Massa kramar
Cimsan

PS. Nåt har hänt, det funkar inte att länka, men hoppas ni gör detta ändå...

Kloka ord:
Postat av: cia

Nämen...har du skaffat mac-dator...*L*
Då går det INTE länka...
Ha en mysig kväll !
Här blir det oxå god mat och mys i soffan ! Med Lets Dance !
Pöss pöss

2008-01-18 @ 16:27:03
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Ulle

Åhh en renbäddad säng...ja det är såååå gött ju att lägga sig i det...efter en go kvällsdusch och man vet att diskbänken är ren och tom*ler*
Lät lite som sanningar om mig nästan fast vin och hästar är INTE min grej:)

Ha en fiiiiin helg nu goa vän!!

Kram Ulle

2008-01-18 @ 16:36:19
URL: http://dolphindreamer78.blogspot.com
Postat av: Gabbi

Vill bara önka dig en underbar helg!!
Kramiz

2008-01-18 @ 18:10:27
URL: http://www.mamsen71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0