Free Cursors

MÅNDAG!!!


Godmorgon alla mina vänner,
Ja, då var det måndag igen, fyttifan!!!! Helgen avlöpte fort, maken o jag var på landet o gottade oss, det var underbart!!! I lördags åkte vi till Nora, ligger ungefär en halvtimmes bilväg från landet, mysig liten stad att knalla runt i, köpte mig ett par Foppa-tofflor, gud så skönt att jobba i... Tog en glass och gick runt o kollade, det var Nora-dagarna i helgen, men liiite överreklamerat var det, men lite stånd med karameller etc fanns det.
Igår ringde mobilen vid 11.15, det var jobbet... Kan du jobba 13.30-20??? Självklart kan jag det, svarade jag. Kastade ihop grejerna på landet o in i bilen, kanin, kläder etc... DÅ STARTAR INTE BILEN!!! Då är det en av bildörrarna som inte slagit igen ordentligt o stått över natten o dragit ur batteriet... FAAAAN, paniken kommer krypande... Upp o iväg till grannen bredvid som kommer med bil o startkablar, bilen hoppar igång o vi kommer iväg 12.30 (det tar knappt en timme hem om man kör lagligt...), maken kör så fort han bara kan, vi är hemma på 40 minuter, jag hoppar ur kläderna jag har på mig och i jobbarkläderna, o sen skjutsar maken mig till jobbet, 13.20 är jag där... VILKEN DAG!!!!!!!
Idag blir det jobb igen, kl.14.30-19.00 och imorgon 15.30-20.30... Sen har jag inget mer inplanerat, men det dyker säkert upp nåt mer...
Ska tvätta lite (första maskinen går nu) och sen duscha o tvätta håret innan jobbet. Igår blev det en nödlösning med tofs för jag hann inte tvätta o blåsa håret... Såg ut som fan själv... Mamma o hennes gube kommer förbi runt lunchen, vet inte varför, pratade med henne i telefon igår och hon frågade om jag var hemma då, inte vet jag svarade jag, för det var innan jag visste om att jag skulle jobba idag... OK, då tar vi med nyckeln säger hon då... Så om du ser att nån vart inne om du inte är hemma, så vet du att det är vi... Jaha, men vad ska ni göra då... Det har du inte med att göra, säger hon lite finurligt, det får du se imorrn... TROR NI JAG E NYFIKEN DÅ??? Nää, inte ett dugg... *ljuger så näsan växer*

Nähä ni, nu avrundar jag för nu...
Återkommer senare, tror jag nog...

Massor av kramar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Gabbi

Den som väntar på nåt gott...

2008-07-07 @ 08:57:20
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Nita/tigerlilja

Haha! Jag hade dött av nyfikenhet och satt upp webbkameror om jag hade varit du haha!

2008-07-07 @ 10:25:38
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Nita/tigerlilja

Nu får du snart veta ju :-)

Hoppas att ängeln du fick passade. Glömde ju fråga i fredags *skäms*

2008-07-07 @ 11:53:55
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0