Free Cursors

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!

image922
Ååååh vilket väder!!!!!!!
Och det är fredag!!!!!! JIPPIE!!!!!
Maken och jag är något bättre, men maken mår nog liiite bättre än vad jag gör... Känner mig fortfarande matt och slö, men men... Det går väl över....
Ska nu ta en snabbtur till Coop o handla lite inför helgen, matlusten har kommit tillbaka...
image924 
Längtar till detta nu när vädret är sååå vackert!!!!!

Men jag återkommer kanske under eftermiddagen, nu ska vi strax fara iväg här...

Massa kramisar
Cim

Kloka ord:
Postat av: Ulle

Ha en go helg nu och mumsa gott på polly!!*hihi*

Kraam Ulle

2008-03-07 @ 14:00:50
URL: http://dolphindreamer78.blogspot.com
Postat av: Jenco

I Småland är det grått och regningt!!
Bläääää
BYe bye

2008-03-07 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0