Free Cursors

MÅNDAG!!!

I HATE MONDAYS!!!!!
Ja, det kan man säga i ordens rätta bemärkelse... Det började uruselt, men det är överstökat nu, det blev en jobbig och tung förmiddag... Orkar inte ta upp och älta det här... TACK Gabbi för att du lyssnade...
Har ätit min sedvanliga omelett idag också, gud så gott det är, och enkelt... Idag har jag bäddat rent i alla sängar och tvättat alla lakan som jag bytte ut, skönt att få det gjort på en gång...
 
Nyss duschat och smort in mig, skönt!!! Har nu målat tånaglarna vackra, sen blir det naglarna på händernas tur... Vill ju vara liiite vacker när vädret är så fint, man blir på bättre humör då... Ikväll blir det fotboll, makens son spelar match alldeles i närheten där vi bor så vi tänkte titta lite. Vi har varit ganska mycket på innebandy- och fotbollsmatcher med min son, så nu var det hans tur... Ska bli kul...
 
Är det domaren månntro... *asgarvar*
Sen blir det lite mys framför tv:n ikväll, med maken... Nåt litet gott att tugga på kanske... *ler*
Imorgon ska jag ju på anställningsintervju, oj vad spännande... Hoppas så att det kan bli något av det!!!

Ni håller väl tumme för mig???

Ja, jag hade ju lite andra planer för dagen, men de grusades... Hade tänkt att fixa bäddning etc och sen gå ut o lapa lite sol, men det blåser ju för tusan halv orkan ute, så det blev inget av med det... Solen skiner, men det är ingen skön värme som jag vill lägga mig i solstolen för.. Får ta det en annan dag... Hade tänkt att bränna på lite, när jag nu ska iväg på möte imorrn...

Senare i veckan ska jag storstäda hela huset, tror jag kanske tar det på torsdag... Åh, det är sååå skönt när man är klar, det luktar rent av Ajax i hela huset, ojojoj!!! Har inte gjort en storstädning på flera veckor, utan det har liksom blivit lite här o lite där... Tycker inte om det egentligen... Men det har varit så mycket med allt och jag har har haft svårt att få tiden att räcka till... O jag som älskar att ha rent o snyggt omkring mig!!!!!!

Nehej, nu ska jag ta en liten bloggrunda, sen göra mig klar, har naglarna på händerna kvar att måla. Maken slutar 17, sen börjar matchen 18.30...

Ha en underbar kväll, mina raringar!!!!

Detta läget intar vi när vi kommer hem...

Massa kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Cia

Heeeeeeeeeeeeeej

Vette fan va jag gjorde...

Det bara försvann ALLT det fina !!!

SUCK !

Men nu får jag kanske ny design igen av fina söta Mia L

Hoppas du får en förtrollande kväll !

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar om !

2008-05-12 @ 16:54:02
Postat av: Evelina - blivande brud <3

nemen gör du! vad skoj, då kanske vi ses på stan där nån gång =)



kram

2008-05-12 @ 17:45:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Madeleine Gustavsson

Lycka till imorgon. Själv jobbar jag förmiddag imorgon. Tack för idag. Kram Madde

2008-05-12 @ 18:56:44
URL: http://madde68.blogg.se/
Postat av: F

Nu kom jag in på din blogg, konstigt att det inte gick förut. Jag ska också strax inta soffan! Lycka till imorn nu!kram

2008-05-12 @ 20:52:38
Postat av: Mikke

Hur nygift är du?

2008-05-12 @ 23:59:40
URL: http://litotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0