Free Cursors

Morning!!!


Morning alla vänner!!!
Vilken underbar dag, gick ut på verandan kl.07.30, innan solen låg på ordentligt... Tittade på termometern och den var redan uppe i 23 grader!!!!!!!!! JIPPIE!!!! det är verkligen sommar!!!!
Jag hatar vinter o elände, sommar o sol, åååh vad härligt!!!

Igår kväll pratade jag med sonen som är på lägerskola, han var så trött o ledsen, längtade hem o grät... Jag pratade med fröken o hon frågade om det fanns nån lösning. Jag ringde sonens pappa och han sa direkt "jag hämtar honom, inga problem"... Så han hämtade honom o allt var frid o fröjd... Sen funderade man ju på hur det skulle bli idag, men då har han två utländska flickor som av kulturella skäl inte får sova över, så de skulle åka från skolan 07.30 imorse, så sonen knatade dit och fick skjuts med ner igen. Ja, är barnen nöjda så är vi föräldrar nöjda, eller hur, Pia???
None
Ska nu snart åka till Stadium och betala avgiften för makens o hans kompis medverkan i golftävlingen
Stadium Golf Match Play... Ja, går de vidare till final så hamnar vi fruar med våra män i Tunisien, där finalen spelas... Hur skönt skulle det vara????
Efter det ska jag helghandla lite, sen hämta maken på jobbet kl.12, möte kl.13 och sen lite småskit att uträtta på eftermiddagen. Maken hämtar sina barn 17, skjutsar dottern till karateträningen, de kommer hem ca 19, då äter vi lite Tacos o sen slår vi oss ner framför tv:n... Ska festa med nåt glas vin ikväll, ska bli gott...
Vad gör ni en dag som denna???
Ni som ännu inte varit inne på msn o pratat med mig har turen att göra det vid 16.30 igen... *ler*

Ha en underbar dag i det mer än underbara vädret!!!!!

Massa kramisar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Pia

Absolut, tyckte det var starkt av grabben att inför kompisar faktiskt våga säga att han ville hem. Misstänker att det troligen fanns fler ungar som kanske skulle vilja våga samma sak. Den där läraren är väl en kvarleva från 1800-talet...

2008-05-09 @ 10:06:27
Postat av: tigerlilja

Jag hojtade först på MSN men du behagade inte svara så skyll dig själv om du missar ett schysst samtal gumman :-)

Nu ska jag hålla mig inne och INTE njuta av äcklig värme som råder utan köra fläktar så man känner sval bris och normal luft. Eller hur? ;-)



Tjing på ett tag! kram

2008-05-09 @ 10:23:58
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Madeleine Gustavsson

Ska på marken en liten stund. Vi kanske hörs senare.

Kram Madde

2008-05-09 @ 10:51:54
URL: http://madde68.blogg.se/
Postat av: Madeleine Gustavsson

En sak till, vart har du fått tag på de söta smilesgubbarna. Kram Madde

2008-05-09 @ 10:57:40
URL: http://madde68.blogg.se/
Postat av: F

Hoppas du får en bra dag!Kanske hörs senare då!Kram

2008-05-09 @ 11:07:09
Postat av: Malin

Tack detsamma! tyckte det var ovanligt med så många kommentarer på samma inlägg, haha... Nu ska jag ut i solen! Morsning!

2008-05-09 @ 11:11:09
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Cia

Fullspäckat schema ser jag.

Själv ligger jag mest idag så du vet om jag inte svarar på msn...

jävlaskitkukpyttballefjonglingonvecka...

Ha en goer dag i solen...

Själv ligger jag och blir mer lik en ipren och kollar film !

PÖSS

2008-05-09 @ 11:24:57
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0