Free Cursors

Onsdag eftermiddag...


Ska snart åka och prata jobb på ett ställe där jag sökte bara helt apropå i februari, tror jag det var. Sen har jag pratat med dom två eller tre ggr men inget konkret svar, sista gången kände jag det som om "att om ni inte har nåt att ge mig så säg det istället"... IGÅR ringde han ju, chefen där och ville att jag skulle komma idag och spåna lite... Det låter ju som om det finns nåt eller vad tycker ni???
Ja, jag lovar att återkomma senare ikväll med hur det gick... OM ni vill veta såklart...

Till helgen bär det av mot landet igen, då ska maken och jag njuta av regnet och varandra... För nån solstol med paraplydrink blir det nog inte... Ska sätta upp en markis där, så vi kan få lite skydd när man sitter ute o äter etc. Ska bli skönt, har pratat om det i flera år...

Nehej, nu ska jag göra mig klar (=klä på mig o måla läpparna lite...) sen är det snart dags att åka...
HÅLL TUMMEN!!!

Massa kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: F

Hoppas att det gått bra!Ska fundera på utmaningen, meddelar om jag antar den eller ej. Kramar

2008-05-14 @ 17:27:40
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Mira

Klart du får det!



Pözz

2008-05-14 @ 19:52:21
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0