Free Cursors

Till en underbar vän till...


Min vän, jag tänker på dig,

Du vet var du har mig,

Livet är inte alltid lätt,

Man vet inte jämt vad som är rätt,

Det finns många törnar i livet,

Man får aldrig ta nåt för givet,

Jag dig all styrka ger här och nu,

Så du orkar kära du,

Jag dig nu skulle vilja krama hårt,

Men det är lite väl svårt,

Jag vill att du ska vara glad och le,

Inte vara nere, spotta tvi och ve,

Din kind är blöt av gråt,

Tänk att livet ska vara så hårt,

Livet består av att ta och ge,

Min make har fått mig att det inse,

Något jag gärna vill lära andra,

Som försöker att tillsammans livets väg vandra,

Lilla vännen min rara,

Jag för alltid din vän vill vara...

Vill att du ska veta, rara tjej,

Att jag tänker massor på dig!!!


Massor av styrkekramar till dig, gumman!!!

Puss

/Cim


Kloka ord:
Postat av: Kajsa

det låter som att det skulle handla om mej ;d <3

2008-05-19 @ 17:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0