Free Cursors

Tisdag...

image1075
Ja, vad som är happy idag kan man ju undra men man får göra det bästa av situationen...
Pratar som vanligt med Gabbi på msn, vilken underbar vän, vilken tjej, hon kan få den mest sura person att bli på bra humör... TACK!!!!!! Miss ya, löööve ya!!!!
image1078
Idag ska jag söka mer jobb, kul!!! Sökte flera stycken för någon vecka sen, hoppas på svar snart även om man vet att inte många företag kontaktar alla sökande, vilket jag tycker är fult...
Detta sökte jag:
- Butiksdemonstratör (stå o laga mat o bjuda på i butiker)
- Orderregistrerare
- Butikssäljare på Kicks (kosmetikkedja)
- Extratimmar i en klädaffär
- Receptionistansvarig på ett gym (men vad fan, de vill väl ha smärta, smala o snygga 22-åringar, INTE feta, runda, snygga 42-åringar...)
Vad tror ni om detta????
Har inte sett ut något jobb idag som jag ska söka men jag har mailat min kontakt på bemanningen där jag ska jobba 3 veckor i sommar o nästan 2 veckor nu i maj om att jag gärna tar heltid också. Hon hade haft lite såna uppdrag men eftersom vi inte diskuterade heltid när jag var där, så har hon naturligtvis inte kontaktat mig om dessa uppdrag. Så nu är det bara att hålla tummen hårt... *ler och hoppas av hela mitt hjärta*
Fick responssvar direkt från bemanningen och hon ska självklart se över detta nu och ha mig i åtanke på även heltidsjobben som kommer in. JIPPIE!!!!!

NU ska jag sätta fart med mina planerade grejer som jag ska göra idag. Sen hämta sonen kl.14...
Till alla er som förgyller min dag och får mig att le...
image1077
Massa kramisar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: tigerlilja

Jag vill osså söka jobb!!!! Är såååå sugen på att komma ut och jobba igen så det gnager i mej! Men men, bara att vänta tills nästa höst *suck*
Jopp, dagen är en skitdag men man får göra det bästa av den helt enkelt :-)

2008-05-06 @ 09:39:23
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Madde

Hej vännen! Då låter trött. En annan sak hur fan lägger man till en länk. Ha en bra dag o lycka till med jobbsökandet o du tutt fia hörde dej allt när du tutta i går. Kram Madde

2008-05-06 @ 10:17:23
Postat av: Cia

Kul att söka massa jobb.
Spännande oxå !
Håller alla tummar det vet du !
Ha bästa dagen !
Pöss och Kram

2008-05-06 @ 11:18:07
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0