Free Cursors

Snart så...

ja på söndag ...får jag göra det jag älskar...
 
= JULSTÄDA!!!!!!!!

Efter uppsättning av fina julgardiner (utan tomtar) o adventsljusstakar i alla fönster, ska jag fota o visa er hur fint vi har det...

Jag ställer fram tomtar, lägger på nystrukna juldukar, sätter upp julgardinerna o ställer fram adventsljusstakarna redan första advent, så man får lite tid att njuta av detta... I vilket fall som helst längtar man ju efter julhelgen nästan efter att plocka bort det, men jag vill njuta av det länge...
HUR GÖR NI?????

Blev uppringd av jobbet idag o de frågade om jag ville lära mig spelbutiken, med tips o spel, post o allt vad det är.. Så jag jublade en skvätt (blev såå glad!!!) o åkte dit o tränade 11.30-14.00 o sen kassan 14.30-19.00. Spelet var kul, men gud vad mycket det var... Post, tips, lotto, måltips, ja allt möjligt, lotter o frimärken, jösses!!! Men skam den som ger sig!!! Det där ser jag fram emot att lära mig...
Så imorrn blir det ledigt, ska stryka juldukar etc...
Torsdag 9-15 i kassan, 15-18 i spelet...
Fredag 10-19 (fick ett annat pass av en kollega, gav bort mitt pass 14.30-20.00) i kassan
Lördag 11-18 i kassan

Ha en underbar kväll o natt... Nu ska jag sussa söta kudden...

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nettan

Jag ska försöka att städa och pula lite dom återstående dagarna som är kvar tll på söndag.

Jag kommer inte att gå ut så mycket då jag är barnvakt ons - fre och ska samtidigt ta hand om tre hundar. Ha, ha ! Det blir nog kul.



Sov gott tjejen !

2008-11-25 @ 22:50:49
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning raring...

Glömde dig igår, mamma som ringde...Hahahha

Va du e duktig, du vet jag julpyntar ju knappt, blir så mycket att damma...hahahahah

Ha bästa dagen!

Kram

2008-11-26 @ 06:25:25
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Nita

Morning!

Jag har redan börjat med julsakerna. Plockat fram det mesta så nu ska jag bara gå igenom det och sen i helgen ska det upp :-) Julsaker utom granen, ska alltid upp till första advent.

Kram!

2008-11-26 @ 08:08:37
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Annica

Tack underbara du!

Det värmde gott!

KRAM!

2008-11-26 @ 08:43:06
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen :-)



Du har fått en utmärkelse av mig..



Hoppas du mår bra !

Kram Maria

2008-11-26 @ 21:59:58
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det e bara ljusstakarna jag satte upp..resten kommer senare. Du kan bara kopiera den "windowsfilen" på min sida om du vill.

Ha en skön natt!

Kram..

2008-11-26 @ 23:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0