Free Cursors

TJOHOOOOO!!!!!


Här är jag...
Åh vad glad jag blir för alla kommentarer om att man är efterlängtad... *TACK*
Men det har varit och är mycket nu, ojojoj!!! Har jobbat hela förra veckan, hade barnen i helgen (=fullt upp som ni vet, ni som har barn...), jobbade 06.00-16.00 idag, har inte varit i kassan utan "på golvet" (= plocka upp varor som kommer i hyllor etc...).. Resten av veckan är det kassan, imorgon är det 14.30-19.00, ledig onsdag... Torsdag 9-15, fredag 14.30-20.00 o lördag 11-18... På onsdag ska jag ta upp alla adventsljusstakar o kolla så de funkar, ta upp julgardiner/dukar o börja stryka, sen på söndag ja då jä*lar blir det storstädning och pyntning, oj vad härligt!!!!! Bra musik, kanske lite julstämning o lite glögg medan man håller på...
Hoppas ni alla har det bra och att ni är rädda om varandra...
Jag har inte så mycket mer att skriva om just nu, känner att jag inte har varken tid eller lust, men ville ge er ett livstecken.
Nu ska maken och jag äta, sen se "Färjan" kl.20.00 o när det är slut ska vi gå o lägga oss.....

Massor av kramar till er alla mina underbara vänner!!!!

Kram, kärlek och omtanke
 En trött Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Gabbi

Morning lovely...

Jag tog in mina idag..alla funkade..!!! Men dom kommer inte upp förräns söndag!!! Får bli runt middagstid, du vet jag drar ju iväg på bloggträff i helgen...

Ha bästa dagen!

Love ya!!

2008-11-25 @ 07:23:20
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Nita

Halloooooooo!!!

Jag skulle ha börjat med julgrejande i helgen men det kom upp akuta saker på lördag så jag börjar idag stället. Plocka, damma och ordna till det :-)

Är på MSN mellan varven för att checka mail och sånt men sms:a om det krisar haha!

Kraaaaaaam!!!

2008-11-25 @ 10:27:16
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Maria

Hej vännen :-)

Du har fullt omkring dig hela tiden, hoppas du får vila oxå..

Här har vi börjat planera inför julen och i vecka så ska vi adventspynta..

Ha det bäst !

Kram Maria

2008-11-25 @ 15:55:03
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: vivan

Ja, nu är det full fart i stugorna...med adventpyntning...och städ...men det är kul...och kan man lägga till mysig musik och glögg..mm..kramilikram!

2008-11-25 @ 16:30:25
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0