Free Cursors

Onsdag och allt som hör till..



Jaha, då var det onsdag, snart helg!! JIPPIE!!!!!
Idag har jag grejat som tusan, maken hittade vår externa hårddisk igår, min dator har varit så seg att jag inte använt den på länge, men nu blir det andra bullar hoppas jag... Har flyttat över alla kort o sånt till den + sånt som ligger på min hårddisk i datorn som jag inte använder så ofta... Så gissa om det känns skönt??? Herregud, den tar 300 GB, höll på att svimma, det är ju massor ju!!! Har även rensat ut gamla mail och jox som jag bara sparat, så himla onödigt!!!
Sen har maken och jag varit o helghandlat, har ju barnen i helgen och då vill vi ha lite extra gott... Så det blir lite tacos på lördag o sen hederlig husmanskost på söndag. (kotlettsnitzel med kokt potatis, gräddsås, kokta grönsaker, syltlök o gele...) Sonen är hos pappa ikväll, de ska på hockey... Ovanligt eller hur??? Men samtidigt är jag superglad att han har hockeyintresset med sin pappa, för han ränner inte på stan o hittar på dumheter utan jag vet var han är... Maken ska med sin dotter på information om gymnasiet, hon går ju i 9:an nu, så det börjar dra ihop sig ganska ordentligt... Jag ska duscha o tvätta håret o göra mig ordning då, så man är kvällsklar, skönt!!! Sen är det "Det okända" kl.20 o sen "Efterlyst" kl.21, sen sover man väl till nåt annat... I det okända ikväll är det mediet Camilla Öhrnberg, hon blev tv-medium förra året tror jag det var, myyycket duktig.. Jag vet att det finns ni som läser som säger usch o fy, sånt där kan man inte tro på, men det är upp till var och en... Jag kan inget annat än tro, har haft känningar av en eller fler personer här i huset, någon har stått snett bakom mig en gång när jag skalade potatis, kände liksom att någon stod där, och denne någon strök mig sakta över armen, ni vet sådär jättelöst så håren reser sig... Vi har också varit på storseans med Terry Evans och min make fick kontakt med sin avlidne bror och Terry sa och gjorde sånt som ingen vet om brodern... 

Jaha, nu har maken åkt, jag har duschat o smort in mig, tagit på mig myyyyspyjamas o sitter vid datorn med ett litet glas vin.. Pratar med min underbara goa väninna Nita, i telefonen just nu och vi ska snart träffas har JAG bestämt... Har planer för henne o det ska vi diskutera!!! *hoppas ni blir nyfikna, men vi berättar snart*
Hon har också hjälpt mig att installera program som anti-spyware o annat som hjälper min dator att må bätttre...
Hon är så jävla underbar o rolig, har skrattat så tårarna sprutat, gud vilken kul tjej!!!
KRAM till dig goa underbara vän, vi ses snart!!!!


NU lägger jag ner för idag!!!!

Kram, kärlek och omtanke...
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nita/tigerlilja

1 timme å 34 minuter vart det i telefon haha! Menjag hoppas att datorn mår bättre nu :-)

Hoppas, hoppas att allt går i lås nu då så kanske man kan bli normal igen. Men det återstår att se. Jag vågar inte hoppas mer än absolut nödvändigt för allt verkar gå mig om intet. Du vet, drömjobbet suck

Jaja, vi hörs imorrn om inte annat. Maaaaaaaaaaaaassa kramar!!!!!!!!

2008-10-22 @ 20:40:01
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Nettan

Va skönt det lät med mysbyxor och ett glas vin.

Hoppas du får en fortsatt mysig kväll / natt.



kram

2008-10-22 @ 23:09:03
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning raring...

Hahaha...snart helg bara aen dag kvar nu...Jabbadabbadoooooooooooo...

Ha det bäst!!

Lova ya!!

2008-10-23 @ 06:19:49
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, det borde jag nog göta också! Lägga över alla bilder!!!! Tack för de värmande omtänksamma orden, vad glad jag blev när jag satt vid datorn oh läste! Ha en underbar dag du med! Kramiz M

2008-10-23 @ 08:46:45
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Cia

Gomöra !

Du hann logga ut på msn innan jag hann svaa dig..."gråter"

Ha en skön torsdag !

Här skiner solen idag !



Pöss pöss

2008-10-23 @ 08:47:29
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: Desirée

Klart jag blev nyfiken....

Kram gumman!

2008-10-23 @ 09:01:13
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0