Free Cursors

UTMANING!!!!!!!!!!


En LITEN utmaning...

... hittade jag hos MIRA.....


Namn:
Cim

Piercingar: BARA i öronen, yeck för annat...


Tatueringar: NO WAY, BOMBAY!!!!

Längd: 162 (och en halv!!!!!) cm

Skostorlek: 37

Hårfärg: Cendre

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, det gör jag nog inte...


Tycker andra att du är attraktiv: Nix, inte vad jag vet,  men att min man tycker det är nog för mig, nåt annat bryr jag mig inte om...


Dricker du: Ja, vem f-n gör inte det....

Använder du droger: Inget annat än alkohol, sen är jag beroende av min man, DET är en drog för mig...


Vilken parfym använder du: Noa, Miracle, Nina Ricci *Love in Paris*,
JLO Glow...


Vad är du rädd för: Att det händer familjen något.

Senaste låten du lyssnade på: Nåt reklamskit på tv:n.

Senaste personen du ringde: Min underbara son

Senaste tvprogram du tittade på: ???????????????? Int´ fan vet jag. Minnet sviktar...

Antal...

...gånger du varit kär: förälskad - ofta, kär - ett par ggr

...tjejer du kysst: NO WAY BOMBAY!!!

...gånger ditt namn varit med i tidningen: Två, när min son föddes o när jag gifte mig *vad jag vet*

Hur tidigt stiger du upp: Beror på om jag ska jobba eller inte, men normalt är vid 7-8...

Gillar du att slåss: Njae, men om jag blir riktigt förbannad så!

Vad ska du göra ikväll: Har jobbat till 22.15, nu ska jag äta revbensspjäll o dricka vin i min ensamhet...

Är du seriös: Ja, det försöker jag verkligen att vara...


Kan du stå på händer: Kunde. Tänker då inte prova om de stackars armarna klarar denna hydda. (Kopierar Miras svar här...)

Salt eller socker: Salt

Kan du sjunga: Njae, dom säger det men jag vet inte!

Mer värt än guld: Familjen

Ett land jag helst vill besöka: Grekland tillsammans med min make


Senast lästa bok: PS I love U.

Skulle aldrig ta på dig: ?

Vad du ville bli när du var liten: Kassörska

Blev du det? Javisst, jobbar ju på Ica idag... *asgarvar o trivs som tusan*


Fobier: ????????


Deppig eller glad? Oftast glad, folk undrar hur jag orkar...


Värdesätter du ärlighet? Öh. Gör inte alla det?

Känner du en mytoman?: Inte vad jag vet...


Vem vet mest om dig?: Anette o maken

Senast du var riktigt full: Har ni inte med att göraPass

Syskon: Lillebrorsan Fredric

Vad gör du nästa år?: O hur fan ska jag veta det

Gillar du att laga mat?: Japp. Me like a lot!

Är du sexuellt frustrerad?: NO WAY BOMBAY!!!


Tränar du?: No.

Är du bra på att måla?: Mmm, streckgubbar som man inte ser vad det är...


Är du blyg?: Nej inte speciellt...


Använder du smycken?: Absolut, men bara guld, inget silver eller vitt guld....

Favoritinredningspryl i ditt hem: Jaaa du, du kan undra du....


Sexigaste kroppsdel: Min makes rumpa

Tänder på: Ärlighet, kunna "känna av", kombinationen ödmjukhet och kaxighet. Romantik... (kopierar Miras svar, det var kanon!!!)

Om du vore en färg: Om JAG vore? Har inte en aning!!!


NUUUU utmanar jag alla som läser detta, upp tiii bevis nu, bloggisar!!!

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Förresten Mira, här kommer en blomma, bara för dig!!!


Kloka ord:
Postat av: lena

Det där var en lista som heter duga hehe:)Ska göra den jag med ,när jag får tid .Ha en fin Lördag kram lena.

2008-09-20 @ 10:40:00
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: F

Trevlig helg!Får se om jag gör denna, kanske...Kram

2008-09-20 @ 11:12:59
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Mira

Naaaaaaaaaaaaaaaw, du e alltid så go!! tack söta rara!!



Och kul lista!! =)



Kramkram

2008-09-20 @ 20:51:23
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: linda

Den här snor jag :) Kram!

2008-09-21 @ 19:17:00
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning söt...

Ska se om jag orkar...

2008-09-22 @ 06:14:10
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0