Free Cursors

Är man en Svensson eller???

Hittade jag inne hos Mamsen

[x] Ditt efternamn slutar på -son. Mmm, äntligen...
[-]Du känner någon som har samma förnamn som du. Nej... (Ja, Kim Anderzon...)
[X] Du känner någon som har samma efternamn som du. Jajamensan.
[x] I din familj är ni 2 barn. Jo vi är väl det... Lillebror o jag...
[x]Du bor i villa. Mmm....
[-] Du bor i en tätort. Eeeh, Örebro... ;)
[-] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla. Något äldre
[X]Dina föräldrar har gift sig. Mmm 1963 o skilde sig 1984..
[-] Din mamma är yngre än din pappa. Nej.
[-] Din pappa heter Lars. Nix
[-] Din mamma heter Anna.Nix
[x] Din familj har en Volvo. Eeeeh, ja hur visste ni det???
[-] Din familj har en silvergrå eller röd bil. Nej nej!!!
[X] Du har tillgång till Internet hemma. Absolut
[X] Du har egen mobiltelefon. Ja, jag har det ja...
[X] Du har ett eget rum. Delar med maken...
[X] Du har varit utomlands minst 2 gånger. Oooh ja...
[X] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna. Sure
[x] Du har varit i Grekland. Favoritstället!!! JAPP!!!
[x] Du har varit på Öland minst 2 gånger. Japp!.. Många.fler än så ;)
[x] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger. Jajamensan, uppvuxen med husvagn, pappa sålde husvagnar när jag var mindre...
[-] Din familj har en husvagn. Nej, tyvärr
[x] Ingen av dina föräldrar röker. Bägge två...
[x] Din pappa är lite lätt överviktig. Jo, lite kanske, alla fall var han det när jag träffade honom senast för 2 år sen...
[-] Du idrottar flera dagar i veckan. NEJ!!
[X] Du har husdjur. En liten kanin...
[X] Du får månadspeng.  Om jag har tur...
[X] De flesta i din familj är blåögda. Tror det...
[X] Du äter på Mc Donalds. GOTT!!
[X] Du följer Melodifestivalen. Ja, det tror väl fan det...


TESTA DU OCKSÅ!!!!!

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent. 21x 3 = 63%
Fy tusan vad Svensson jag var... ;-)

Varma kramar
Cim


Kloka ord:
Postat av: mie

Ja se där, en Svensson alltså hihi=)

2008-03-13 @ 21:26:46
URL: http://www.mies.blogg.se
Postat av: Mira

66 % här!!!!

Kramkram

2008-03-13 @ 21:31:50
URL: http://husfrun.wordpress.com
Postat av: Cia

Hej Svensson *L* Jag kopierar...
Hoppas allt är bra ???
Kraaaaaaaaaaaam

2008-03-13 @ 22:28:59
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0