Free Cursors

Morning!!!

Här kommer en liten uppdatering från lilla mig...
Vet att jag inte varit aktiv på länge, men men... Har inte haft tid helt enkelt, det har varit barnhelg och sen var vi till Åland söndag - måndag... Resan började kanon, barnen var förväntansfulla och glada... Båten gick kl.18 o 18.30 hade vi buffé.. Sen gick det ca tre timmar så hade sonen ont i magen, gick med honom till hytten o han fick gå på toa... Sen satt vi där och gjorde så resten av natten, han använde både toalett och hinken, fyyyy vad jag tyckte synd om honom, den lilla kraken... Vet inte om det var nåt med maten eller om det var en sväng med magsjuka, han var helt urlakad, sov hela bussresan hem o sen var han helt slut, duschade o tvättade håret när vi kom hem, åt några kex o lite nyponsoppa o la sig o somnade direkt... Sov hela natten som en gris, jag skjutsade maken till jobbet på tisdagsmorgonen men sonen vaknade inte förrän strax efter att jag kommit hem, sköööönt!!! Han fick vara hemma på tisdagen, skjutsade honom till pappa för jag skulle jobba kvällen, men när jag pratade med honom senare på kvällen kom vi överens om att det var lika bra att hålla honom hemma igår också, men igår märktes det att han var på väg att bli ordentligt frisk, rastlös som få, ville inte vara hemma... *ler* Så idag är han äntligen i skolan igen...
Strax ska jag till läkaren med mina händer o fötter, har ju såna självsprickor, vet inte om det kan vara psoriasis eller svamp, tänkte se om jag kan få nåt att smörja med... Sen ska jag ett ärende åt svärmor o sen är jag hemma en stund. Vid 16-tiden ska jag till sonens pappa o hjälpa honom att köra ut hans förra bil till en verkstad som ska byta nån grej vad det var, sen ska vi ta över den, det funkar inte med en bil när jag jobbar oregelbundna tider, maken i stan o barn åt två håll från hemmet sett som ska till skola o träningar etc...

Nähä ni, nu måste jag sticka en sväng, men jag återkommer!!!

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nita/tigerlilja

Inte kul för Emil att bli sjuk på resan :-( Hoppas att han har kryat på sig nu.

Hörs senare i eftermiddag om jag inte har däckat av värken haha!

Kraaaam från ett snöigt norr :-)

2008-11-13 @ 09:47:53
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Nettan

Vilken otur ni fick på resan.



Ha en jättebra dag !

2008-11-13 @ 10:23:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Maria

God morgon vännen :-)

Vad trist med resan men skönt att sonen mår bättre nu..

Hoppas du får en fin dag !

Kram Maria

2008-11-13 @ 10:54:01
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Finally!! Ett livstecken!!

lättad

Vilken otur med resan , å stackars Emil, men skönt att han e på fötter igen!!! Hm...2 bilar e ju bra att ha...trivs han med nya jobbet då? Nu ska jag strax bege mig till jobbet...

Miss ya mucho!!!

Kram...

2008-11-13 @ 13:26:26
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0