Free Cursors

ÄNTLIGEN FREDAG, MED NYGIFTA FRUN...

image128
HAHAHAHA, vad jag är fyndig, detta är INTE Äntligen morgon, med Adam och Gry...... Kul tjej jag är, eller hur??

Nu har jag gjort 2 pajer här på morgonen, en kräftpaj (det har jag aldrig gjort förut) och en smaskig TACOPAJ!! Det är min favorit, det... Min son är med sin pappa i helgen (även om det är min vecka till på söndag)  för de ska på hockeyturnering, pappan är lagledare för ettt A-lag och makens dotter ska träffa sina kusiner och bo hos farmor o farfar i helgen. Så det blir makens son som åker med till landet i helgen. Vi ska dit med våra bästa vänner och imorgon blir det kräftskiva. MUMS!!!
                                 image129 och lite paj också...   image130

Till det lite image131 samt en o annan image132.......... SKÅL!!

Imorgon bär det av till skogen och då ska vi plocka image133 om det finns några kvar, det har ju tyvärr varit lite torrt, MEN nåt som säkerligen har kommit upp nu och som jag älskar mer än de gula, det är
TRATT  image134  KANTARELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nä ni, nu ska jag avsluta för idag o helgen, ska packa o göra mig klar, hämta makens son och dra till landet.......
JIPPIEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Ha en underbar helg!!



Vad gör ni en helg som denna???


image136 Kramar till er alla!!!

Kloka ord:
Postat av: Mia

Jag håller mig till de gula :-)
Kram

2007-09-01 @ 13:19:44
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad fick dig till att börja blogga? En kompis till mig inspirerade mig till att börja, men jag var skeptisk till det en början. Nu kan jag knappt slita mig från bloggen.

2007-09-01 @ 17:21:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sessan

Åååå vad mymsigt med kantarell stuvning på rostat bröd, jami jami..
Hoppas du hittar många ;0)
Här har det gått i terass bygging & lek med lilla guld klumpen.
Ha en fortsatt fin helg

2007-09-01 @ 21:34:52
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Cim

Mia: Dåligt med kantareller, så våra bästa vänner fick med sig det lilla vi hittade. INTE EN ENDA trattkantarell... *gråter*
Junitjej: Ja, du det var en kompis som bloggade och jag började kika runt på olika bloggar och vips så var man där... *hihi*
Sessan: Njae, det var dåligt, men det är bara att sticka ut om några veckor, då har nog trattkantarellerna börjat komma upp...
Kram till er!!!

2007-09-02 @ 14:43:31
URL: http://nygiftafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0