Free Cursors

Här igen...

Hej alla glada,

Idag har jag inte mycket att berätta, det har inte hänt så mycket! Min mor har varit här och klippt mig o våra tre barn. Så nu ser vi respektabla ut igen... ;-)
Ikväll blir det lite grillning, sen ska tjejen på 14 iväg o se på talangtävling med sina kompisar.

Igår blev det ordning på listan i min blogg på de som jag "tagit", TACK vare Mia, vad skulle jag göra utan henne??? Ja, förmodligen skulle jag vara helt utan blogg överhuvudtaget... Jag kunde inte länka och Mia dh försäkte hjälpa mig men jag kunde ändå inte, gissa om jag blev irriterad??? *skitarg*

I förrgår var vi med barnen och spelade minigolf, det var jättekul. Här finns en minigolfbana som ska vara så nära en riktig golfbana som möjligt, med vattenhinder och bunkrar... Jättekul! Näst sist kom jag men vad f-n. Sonen vann men han spelar ganske ofta med sin pappa.

Igår kväll hade vi liten kräftskiva med barnen, det var mysigt, kräftor, painriche, öl, snaps och gott... Sen var det Allsång på Skansen (inget bra alls) och efter det höjdpunkten i veckan, MORDEN I MIDSOMER!!! Efterd et la vi barnen och såg på en film, jaha så var klockan 01.30 innan vi kom i säng... Trött som en gnu, men men!!!
Nu är det en ny dag och man har snart orkat med den också, hihihii.....

Och vet ni vad?? Jag har tappat bort pappret som jag fick från Vägverket när vi hade gift oss, måste ju förnya det när man bytt efternamn... Ja ja så nu var jag inne på deras hemsida och beställde ett nytt papper. image39Slarvmaja........

Jaha, nu uppdaterar jag om nån dag igen, när jag har nåt att berätta....

Ha det så bra tills dess.....

Kramar i massor... image40



Kloka ord:
Postat av: Ulle

Slarvmaja?!!....kolla mig vi har vart gifta ett år snart och har inte lyckats få in vår ansökan om nya efternamnet...har i och för sig att skylla på att det var svårt att hitta min mormors alla papper...men nu e allt här så snart heter vi samma namn:) då måste jag oxå fixa alla dessa jobbiga papper...vad e det jag ska tänka på egentligen hjälp mig!!!
Ha det gott min vän

2007-08-01 @ 22:00:44
URL: http://dolphindreamer78.blogspot.com
Postat av: Nita

Utan blogg hade du väl inte varit? Den jag gjorde förut då?

2007-08-02 @ 06:43:41
Postat av: Anonym

nae, hon har bara varit elak, sagt fula saker, psykisk mobbning kan man väl kalla det. Men det konstiga är att hon nu beter sig som det aldrig hänt, vilket blir konstigt för mig för det finns mkt hat samtidigt som jag vill ha en mamma.. men men, nu har jag ju fredriks underbara familj istället!!
ha det fint sommarregnet, eller har ni soool?
kramar!

2007-08-02 @ 13:08:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Junitjej

Kräftor är smaskens!

2007-08-03 @ 22:42:45
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0