Free Cursors

SÖNDAG!!!

Hallå!!!!

Hemma från landet igen!!! Har skjutsat hem barnen till sina respektive föräldrar och så har vi storastädat huset, skönt!!!!!
Min make lagar nu mat, det blir kycklingfilé med pommes och café de paris sås, gud sååå gott!!! Till det kanske vi ser lite på våra favoriter Stefan och Krister, galna men underbara!!!

Vi har haft en underbar helg på landet med barnen, dukade upp till en stor riktig kräftskiva med dom igår kväll, det uppskattades... image41 HELAN GÅR.......... *hick*

Imorgon ska vi börja köra grejer till vår nya lokal där vi ska ha vår verksamhet, ska bli kul! Men tufft... *puh*
Har ju jobbat hemifrån under sommaren, emn det har funkat kanon det också.
Har inte så mycket att skriva men ville ändå ge ett livstecken ifrån mig så Mia blir nöjd... ;-) hahahahaha

Ha det gott, så ses vi snart igen.

image42 Min man och jag vid middagen om en stund...

Kloka ord:
Postat av: Mia

idag vankas det grillad kycklingfile,klyftpotatis och bea-sås här :-)
Massor av kramar!

2007-08-06 @ 16:11:04
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Cim

Hej vännen, idag vankas det kinamat här!!!!! MUMSIGT VÄRRE!!! KRAAAAAAAAAAAAMAR i massor

2007-08-06 @ 17:12:28
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Sweetangel

hej. tittar in här i stället :)
Söt blogg :)
www.gullegumman.blogg.se

2007-08-08 @ 11:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0