Free Cursors

Två gånger på samma dag!!!

Tillbaka en gång till samma dag...

Ja, då var man tillbaka, har varit med min make och svärmor en sväng till landet, o så passade vi på att gå in på ett par av "våra" ställen o kolla kantareller!!!!!!! O gissa om det fanns svamp!!! Vi plockade en dryg halv kasse (systembolagets) på bara tre ställen och då har vi säkert 10 ställen kvar, varav vi inte har varit alls på ett par av dom. Svärmor fick med sig all svamp hem, vi kommer ut igen o plockar. Hon är lite yr till o från och orkar inte riktigt så det var en fröjd att ha med henne ut och njuta... Hon bara gick och fullkomligt njöt, drog in lukten från skogen, svamp och naturen i sig... Ja, det är inte utan att man njuter i fulla drag själv då, när man ser henne njuta så. 80 år och så go o omtänksam, ja jag tror (näääää jag vet!!!!) att jag fått världens bästa och underbaraste svärmor!!!
image63till min underbara svärmor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är vi hemkomna och maken lagar mat, har ingen aning om vad det blir, pasta,pesto, bacon mm... Låter gott...
Ja, sen vi flyttade ihop för ca 3 år sen så har jag inte lagat mat så många gånger, han fullkomligt älskar att laga mat, överraska och dona... Och jag måste väl erkänna att det är inte så dumt att bli lite bortskämd, men ibland får man "Ågren"... Jag är väl den som gör stekt fläsk med löksås, spagetti o köttfärssås, pannbiff, gräddsås o potatis o sånt... Ja, ingen slår min make, han är den underbaraste som finns!! Han hjälper till med städningen, han lagar mat, han handlar, han skämmer bort mig och barnen... Ja, han är ALDRIG omöjlig....

image65
Min underbara älskade make!!!!

Ja, ingen är som han och det visste jag första gången jag såg honom!!! Var på anställningsintervju hos honom, min då blivande chef... Mmmm, bara visste det................................. Han är mannen i mitt liv och inget kan få mig att varken lämna eller släppa honom!!! Han är........................... Ja, det finns inga ord, men jag älskar honom så!!!!!
image66= vi två, maken och jag...

Nähä, ni underbara människor därute, vi "ses" imorgon...
Natti natti...
image67

Ps. Till Mia (www.studentmamma.blogg.se)...... Nu är det bara 9 dagar kvar... image70
Tänker på Er!!!!!!

Kloka ord:
Postat av: Mia

Vill bara informera frun om att jag oxå har plockat massa kantareller!!!!! Så det så! :-)
Kram

2007-08-16 @ 20:44:05
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Junitjej

~Ha en trevlig helg!~

2007-08-17 @ 06:51:39
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: evelina

ååh, kärlek på hög nivå! lovely!
rött guld blir det nog inte, har aldrig tyckt om det, vi har vitt guld nu med men det kräver som sagt lite underhåll om det är sämre legering!
kramar!!

2007-08-17 @ 08:08:59
Postat av: Mira

Vilken kärleksförklaring!!! Skulle vilja få läsa hans! ; )
Du är fantastisk Cim! Stor kram!

2007-08-17 @ 09:58:50
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Cim

Studentmamma: hihi det visste jag väl... kramis
Junitjej: tack detsamma!!! kram
Evelina: Ja, smaken är olika, o tur är väl det!!! Ha en skön helg!! Kram
Mira: Mmm, men så är han det bästa som hänt mig, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad han betyder för mig, hur mycket jag älskar honom etc... Tack Mira, o du är minst lika fantastisk!!! Större kram!!!

2007-08-17 @ 11:58:30
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Sessan:

Kärleken är underbar*hjärtan* villken lover gäng detta är....
Bloggen är ursnygg !!!! Flinke mia....
Nu måste jag slänga mig iväg till flygplattsen & hämta min 17 åring som vart på kärleks semester i Bergen...... Han är säkert ganska dep ,(
Ha en fantastisk eftermiddag

2007-08-17 @ 14:50:10
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0