Free Cursors

27 december

image564

Hej mina underbara vänner,
ja, då var väl julen slut då??? Herregud, vart tar dagarna vägen??? Idag har vi varit på makens sons fotbollscup, började med första matchen 10.00 o sista nu 17.55, men makens dotter o jag åkte hem, jag ska fixa så maten är klar tills de kommer hem.... Imorgon blir det lugna gatan, ska tvätta och greja undan lite. Makens barn är kvar till lördag fm... Min son är hos pappa o kommer på onsdag (makens barn också) o stannar till söndagen 6 januari...
Över nyår åker vi till Stocksund och firar in det nya året med svägerskan o hennes familj. De har stora barn så det blir nog inga hemma... 4 döttrar, varav 2 flyttat hemifrån.. De minsta är 16 och 18, så de är väl med sina killar o så...
Ikvälll blir det kycklingfilé med pommes och café de paris sås, ska bli sååååå gott att slippa julmaten, fan har ätit den så jag mår illa... Men visst är det gott... Trots allt...
 
Nehej ni, nu ska jag dra mig undan lite...

Ha en underbar kväll!!!!!

Massor av kramar från
Cimsan
image567

Kloka ord:
Postat av: Åsa

Ja, julmaten e man ganska så trött på redan! Nu ser man fram emot vanlig mat igen! Ha en fin kväll där! Kramen!

2007-12-27 @ 19:26:16
Postat av: Angel

tack detsamma Kram

2007-12-27 @ 19:27:30
URL: http://www.gullegumman.blogg.se
Postat av: Helena

Här är det fotbollscup i mrogon men jag tänker vara hemma. Maken och dottern följer med. På kvällen är det kalas.

2007-12-28 @ 00:04:01
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Cissi

Nja, jag är nog glad att julen är över i den mening att man slipper äta julmat - är inte så mycket för det. Tyvärr, det återkommer ju varje år... :-)

2007-12-28 @ 10:28:22
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0