Free Cursors

GOD FORTSÄTTNING!!!

image562
GOD FORTSÄTTNING PÅ JULEN O HELGERNA, MINA UNDERBARA VÄNNER!!!
Här har det firats jul och varit mysigt med barnen, svärföräldrarna och mor. Allt förflöt perfekt, till och jag med fick julklappar, måste ha varit ganska snäll i alla fall... Fick två skivor, (Marie Picasso och Jill Johnson), en tunikaklänning, en snygg festtopp, ett halsband, dvd med Hjalmar (vi som bor i Närke vet vem det är...), fler dvd filmer etc av min man. Ljuslyktor, vas, handdukar etc av barnen, en jättefin keramikgrej (bild kommer sen) att även ha ljus i av svärföräldrarna (till oss båda), ja jag har nästan redan glömt...
Barnen fick massor av klappar, jättekul, de var såååå nöjda...
(Rapportering med bilder kommer vid senare tillfälle...)

Nej, ni nu ska jag umgås och mysa med min man...

Pözzar o kramar
Cimsan
image563

Kloka ord:
Postat av: Emelie

God fortsättning på dig med! Låter som ni haft en härlig jul-
KRAM

2007-12-26 @ 20:40:17
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Helena

Låter som om du var mycket nöjd med dagen!
God fortsättning.

2007-12-26 @ 23:36:03
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Fia

Detsamma till dig!Kram

2007-12-27 @ 00:01:52
Postat av: Sessan

God fortsättning skatten!!
Hoppa ni får ett underbart 2008

Miljoner kramar

2007-12-27 @ 11:52:58
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Åsa

God fortsättning! Vad kul att du med fick sitta i tomtefars knä o öppna julklappar! ; ) Här flöt allt på med o vart kul! Ungarna vart supernöjda med! Kramen..

2007-12-27 @ 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0