Free Cursors

Gomiddag!!!

Jag har kommit in i en period när jag har väldigt mycket att göra, både på jobbsidan och sen alla förberedelser inför julen, vilket gör att jag inte tycker jag hinner med att blogga som vanligt... Jag känner mig stressad över att blogga, vilket jag inte vill, det ska ju få ta en stund att skriva av sig lite... Men jag hoppas ni har överseende med det och att ni finns kvar under den här perioden med. Jag kommer att blogga, men inte lika mycket som det varit ett tag...  
image543

Ja, imorrn hämtar jag sonen, det ska bli mysigt, sen kommer min bästa väninnas mamma och ska klippa sonen o mig imorrn kväll, åååh så skönt... Sen kommer makens barn på torsdag, o alla tre stannar till juldagen. Då ska de tillbaka till pappa resp mamma o fira jul där... Nyår firar vi utan barn (varannan jul o varannan nyår har vi barn) och åker till makens syster i Stocksund, utanför Sthlm... Är du hemma då, Cia???? *ler* (För er som inte vet så bor Cia ca 850 meter från min svägerska...)

Sen ska det handlas mat, lite snaps, öl, julmust och allt vad som ska finnas i ett hem till jul. Men å vad mysigt det är!!!
Ikväll ska vi mysa till det lite extra, maken och jag, för sen har vi barn i en vecka. Lite god mat, ett gott vin och en bra film, för det kan väl aldrig vara så att det är nåt bra på tv??? *asgarvar* Så det blir fläskfílé, hasselbackspotatis, nån god sås och ett gott vin... Vad sägs om det, mina vänner??? Inte illa va???
image544
Jag utlovade ju lite bilder på hur fint barnen fick med nya påslakan i sina sängar (nya påslakan) och såhär blev det...
image545 Sonens överslaf
image546 Bonussonens underslaf
image547 Bonusdotterns säng

I övrigt så har jag nog inte så mycket bilder som ni vill se, jo kanske är ni sugna på att se huset vi bor i???
image548 (Taget idag)

Ha nu en underbar dag, alla mina söta vänner!!!

Massor av kramar från
Nygifta Frun

Kloka ord:
Postat av: ANGEL

vad lyxigt !*l* ha det bra du med

2007-12-17 @ 16:33:20
URL: http://www.gullegumman.blogg.se
Postat av: ANGEL

tack så mycket :) jag är så glad att jag är klar nu

2007-12-17 @ 16:36:42
URL: http://www.gullegumman.blogg.se
Postat av: Desirée

Hej vännen!
Känne mig oxå stressad när jag bloggar nu, vi får ta igen det efter allt jul & nyårs stök!
Miss Ya!
Fin hus förresten...
Kramar

2007-12-17 @ 20:12:54
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: Emelie

Vilket fint hus ni har! Och så julfint barnen harfått det i sina sängar.
Jag har inte heller tid att blogga så mycket än mindre svara på kommentarer. Lite tråkigt, men så är det ibland.
Kram

2007-12-17 @ 21:29:09
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Fia

Fina bilder:)Huset ser mysigt ut!Ha det så bra!Kram

2007-12-17 @ 21:56:51
Postat av: Camilliondollar Baby

Vi har nog alla mycket att göra!

2007-12-17 @ 22:45:24
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Mezzie

Åh sickent fint hus ser suuper mysigt u tju :-)
*vill ha meee*

Ha en fin dag!
Kramisar

2007-12-18 @ 13:39:33
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja nu e en tid då man knappt hinner andas..jag läser var dag men e inte så givmild med kommentarer..bara för att hinna med så många bloggar som möjligt! Fina bilder! Kramen!

2007-12-19 @ 13:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0