Free Cursors

KUL LISTA....

image573


1.
   Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag stod brud och gifte mig på självaste pingstafton!!!!!!!!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp... Jag blev bland annat faster till en liten Richard som föddes den 18 augusti...


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Finland

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, en utlandssemester vore underbart, med familjen!!!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
26 maj, då vi gifte oss... ;-)

8. Vad var din största framgång 2007?
Hade jag nån?????

9. Största misstaget?
Försöker att inte göra misstag... ;-)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte vad jag kan komma ihåg!!


11. Bästa köpet?
Oj, vad svårt, vi köper bara sånt vi tycker om och som vi tycker är bra... Men 42 tums plasma tv...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen och min man, som jag älskar att skämma bort...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, att min allra allra bästa väninna ville vara min hederstärna då vi gifte oss...


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?
"Det vackraste" som min mans bestmans dotter sjöng för oss på vårt bröllop.. ;-)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag...


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit det lugnt och INTE stressat så förbannat jämt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning...

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen, min mor och svärföräldrarna...


19. Blev du kär i år?
Nej, det har jag varit i flera år ju... ;-)

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favoritprogram på TV?
Det okända, Idol, ja det finns många...

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, men man kan ju tycka mindre om vissa...


23. Bästa boken du läste i år?
Mias systrar (Uppföljaren till Gömda, Asyl etc...)

24. Största musikaliska upptäckten?
Ja, jag är väldigt imponerad av Marie Picasso, fick skivan av min man i julklapp!!!! (Om det nu var så frågan var menad, tyckte den var "konstig"...)

25. Något du önskade dig och fick?
Ja, att få gifta mig med mitt livs stora kärlek och det fick jag ju också...

26. Något du önskade dig men inte fick?
Inget jag kan komma på just nu

27. Årets bästa film?
Kommer inte på...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åkte till Åland med man och barn...

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inget som jag kan komma på just nu


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Som vanligt, min egen... Snygg o proper ibland, mysbyxor ibland...


31. Vad fick dig att må bra?
Familjen och alla gooooda vänner i min närhet!!!


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Är inte sugen på nån kändis...

33. Vem saknade du?
Min mormor, som alltid

34. De bästa nya människorna du träffade?
Väldigt många har jag ju "träffat" på bloggen, som man nu tycker att man känner, en del mindre och en del mer... Men i verkliga livet vet jag inte om jag träffade nån i år.. Jag får nog gå ett par år tillbaka i tiden, då jag träffade min mans bäste väns fru... Lite trevande i början då min man o hans fd fru hade umgåtts med dom, men det visade sig att vi tycker sååå mycket om varandra, pratar "samma språk", ja vi har såååå kul tillsammans... när vi träffas hemma hos dom, så brukar männen basta eller ta en öl och vi hjälps åt i köket och det är nästan så man blir besviken när maten är klar... SÅÅÅÅ kul har vi...

Jag utmanar alla som vill...

Massor av kramar
Cimsan
image574


Kloka ord:
Postat av: Mira

Fäääääääääääääääääääääääääääääääääääääärdig!!!!

2007-12-29 @ 12:31:49
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Anonym

Denna var jku lite kul!
Tar nog och gör den sen jag med...när jag känner att jag vill sitta en stund:)

Hoppas du haft en fin jul
Jag har haft det underbart i värmen i Egypten med familjen...kom hem till kalla sverige igår...och tro på f*n att gubbens väska inte kommit med planet...däri som vi hade alla våra nya t-shirts och en del presenter...den är anmäld nu och eftersöks av flygbolaget hoppas jag!

Ha en fin dag och ett gott nytt år om vi inte hörs innan!

Kram Ulle

2007-12-29 @ 14:13:59
URL: http://dolphindreamer78.blogspot.com
Postat av: Cissi

Har redan gjort denna, men den var rolig och utlämnande. Rolig att läsa.

2007-12-29 @ 18:49:06
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0