Free Cursors

Morning friends...

image507
Har sovit som en stock, fick lite sovmorgon av min make, som väckte barnen o skjutsade dom till skolan. När han kom tillbaka så gjorde han frukost och kom ner och väckte lilla mig. Ååååh, så skönt!!!

Idag ska vi ut med mamma och hennes gubbe, de ska bjuda oss på jullunch, ska bli sååå gott!!!

Har så mycket planer för den här veckan, hoppas jag hinner med det jag vill... Helgen blir städa och bädda rent, på fredag tänkte jag baka lussebullar (som vanliga bullar fast med saffran), maken ska träna på eftermiddagen och då kan jag passa på. Imorgon, ja då vet man inte vad som händer, ska jobba undan lite, så jag inte har en massa hänger över mig i julhelgen... Tänkte faktiskt vara ledig jul- och nyår o mellandagarna...

Vad gör ni en dag som denna????

Dagens:
"Den största lyckan i livet är övertygelsen om att vi är älskade..."
(Victor Hugo)

Var rädda om er, mina vänner!!!

Pözz pözz
image508

Kloka ord:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0