Free Cursors

Morning...

image23

Jaha, då var maken iväg o spelar golf med sina två bästa vänner över dagen, på banor en bit härifrån... Så jag får klara mig själv, hur ska det gå??? Ja, nu ska jag strax bege mig till veterinären med vår gosiga kanin, han har fel på bettet och tänderna växer värre än värst, var sjätte vecka får vi åka till vet med honom o klippa dom.
Sen ska jag hem med kaninen och sedan drar jag till köpcentret i närheten här o ska se om jag kan hitta ett par jeans... Jag förstår inte, allt som finns i min garderob har krympt, nån måste ha tvättat allt i 90 grader... Eller vad tror ni?
Men jag kommer igen på eftermiddagen och talar om vad och om jag hittat nåt...

Kramisar på er alla!!!

image22

Kloka ord:
Postat av: Nita

Nej nej, ingen som tvättat åt dej... Säg som jag säger: jag har fukt i garderoben hahaha!

2007-07-18 @ 13:09:54
Postat av: Mia

För mig är det tvärtom mina kläder blir för stora och jag som inte ens vill gå ner i vikt.
Haha dont hate me!!!
Kram

2007-07-18 @ 13:25:30
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Emelie

Va fin din blogg har blivit!! Jättefina färger. Jag vill så gärna också göra om min blogg men har tyvärr intte den blekaste aning om hur man gör...
Kram

2007-07-18 @ 22:52:15
URL: http://emeliese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0