Free Cursors

God morgon mina vänner!!!

image361

Det blir ett litet kort inlägg nu, ska snart iväg till revisorn en sväng, men sen är jag tillbaka!!!
Somnade framför tv:n igår kväll, maken och jag tittade på Con Air, som är sååå spännande och jag somnar, jippie!!! Snacka om trött??? Ja ja, vi åt pasta med fläskfilégrytan som finns längre ner i min blogg och det var såååå gott!!! Efter god mat blir man oftast trött!!!
image358
Idag blir det lite jobba också, ska ju vara borta imorgon, så imorrn blir det ett kort inlägg på morgonen, sen är jag borta tills på söndag, om jag inte slänger in nåt kort i helgen när vi är hos svägerskan.. Ska hjälpa henne att bli vän med datorn, hon börjar tycka det är kul nu, så hon ska nog få sig en hotmail, så man kan snacka med henne via msn också...
TACK för alla kommentarer hos mig, men jag vet att det är långt fler som är inne o läser, varför skriver ni inget??? Jag kan liksom inte låta bli om jag är inne på en helt ny blogg, jag MÅSTE lämna ett avtryck, det tycker jag är kul, men det kanske beror på att jag själv tycker det är såå vansinnigt kul att läsa kommentarer hos mig själv...
SNÄLLA, skriv när ni är här o läser runt lite...
image360
Ha en fin dag!!!

Kramar.....

Dagens:

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" -
Kärleken övervinner allt, så låtom oss besegras av kärleken!!


Kloka ord:
Postat av: Caroline

Men guuud vad lustigt att vi åt samma frukost!!! Vad är oddset för det;-) Kram på dig!!!

2007-11-15 @ 10:11:01
URL: http://carolinelanden.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är klart att jag skriver! Visst är det kul att få kommentarer men jag orkar faktsik inte skriva på alla jag är inne på, fast på din gör jag ju det!
Potatisgratängen där lät ju riktigt smarrig.
Kram

2007-11-15 @ 15:33:46
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej på dig! Hoppas att allt är bra där! Ha en skön dag o en kanonhelg om vi inte hörs innan!
Pözzen!!

2007-11-15 @ 15:56:36
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0