Free Cursors

Jaha, då var det onsdag igen då...

Jaha, då blev man förbannad igen då!!!!! SKITARNS blogg... Hade skrivit massor i ett inlägg och sen skulle jag byta rad, trycker på enter och vips så är allt utom de första 5 raderna borta, de finns inte nånstans, förbannat %##¤%#¤"¤%"¤&(, sa jag då, i milda drag beskrivet!!! Och jag som var sååå nöjd med mitt långa inlägg...

Ja ja, nu får jag försöka skriva ett, men nu gör jag det i Word och sen kopierar jag in det i bloggen... Så nu var det väl tusan om det inte ska funka???

image319

Jaha då var det onsdag igen då...

... och det som är bra med det är att det snart är helg!!! I helgen har vi barnen och ska väl se om vi kan hitta på nåt kul med dom... Ja, det är bara på lördagen som vi kan göra nåt tillsammans, för på söndag morgon åker sonen och jag ganska tidigt för han ska spela innebandymatcher ca 3 mil härifrån... Ska bli kul, även om man måste gå upp ganska tidigt, måste nog åka härifrån ca 8... Men det går!!!


Igår mös vi med min son framför tv:n tills det var dags för honom att lägga sig, sen sa vi det att vi sitter en liten stund efter det att han somnat, vi var rätt trötta... Men gissa vad som händer, då är det väl nåt bra på tv (för en gångs skull) och vi blev fast till klockan var 01.00... Ja, men det var ju duktigt, eller hur??? Så ikväll blir det en lite tidigare sänggång... makens barn kommer också, så det blir matlagning, disk, läxläsning och sen kan de sitta vid datorerna en liten stund, sen ca 20.45 kan de börja göra sig ordning för att ligga i säng 21.00... De vill ju att vi ska sitta uppe tills de har somnat så 21 är en mycket bra tid... Sen behöver barn komma i säng oavsett om man går i mellanstadiet eller högstadiet, skolan tar kraft... Ibland får man höra "jag ska bara", men det ska inte "baras" sådär precis innan sängdags, speciellt inte om det är skola dagen efter... Då är det krypa ner som gäller!!!

image320

Idag har maken städat tvättstugan och garderoben där, ja ni vet väl alla hur det ser ut i en sån??? Ett ständigt organiserat kaos!!! Och det gjorde så även i våran, men nu är det så fint så!!!! Mmmm, han är underbar min man, städar, lagar mat, diskar, fixar bilarna ja han är aldrig omöjlig... Jag är sååå lycklig!!! Så skönt at hjälpas åt med allt vad hushållet innebär, ja städa tycker jag är sååå kul så det kan jag göra när jag är ensam, då kan maken gott dra ut på golfbanan med sina kompisar och komma hem till ett nystädat hem...

image321

Nehej ni mina underbara vänner, nu ska jag åka o hämta sonen i skolan, men jag återkommer senare...

Massor av kramar till er alla från lilla mig.....
image322


Kloka ord:
Postat av: sessan

Oj oj oj det är förbaskat när det försvinner så där!!
har hänt mig några gånger så nu har jag börjat spara som utkast lite då & då medans jag skriver.

Duktiga maken som städat da.... lånar du bort han till såna uppdrag *fniss*
Nejda skämt & sido, här ser det helt bombat ut om dagen...

Skulle vart innom lite oftare här men är så trött om dagen pga det psykiska presset med skit byråkratiet *BLÄ*

Oavsett så önskar jag dig massa miljoner kramar
& hoppas du har en fin vecka med massa kärlek

2007-11-07 @ 16:11:31
URL: http://sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Åsa

Det där e så typiskt blogg.se..händer mig alldeles för ofta! Låter som ni haft det skönt där! jag gillar med att städa själöv, men ibland e det skönt att få lämna det ifrån sig! Kramen!

2007-11-07 @ 16:54:16
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0