Free Cursors

Kväll igen...

Nu är vi hemma, har satt ljus på gravarna nu och varit inne i kyrkan o tänt 2 ljus också... Ja visst är det nåt speciellt med allhelgona, när man tänder ljus för de sina...

Nu är maken o köper kebabpizza (till sig) och en kebabtallrik (till mig), sen ska vi titta på den egeninspelade filmen från när vi förlovade oss 20 maj 2006...  Sen blir det lite Deal or no Deal på tv, lite sing-a-long, det gillar vi båda...

Hoppas ni alla får en underbar lördagskväll, för det ska  vi ha!!!!!

Vet inte om jag kommer in nåt mer ikväll, så därför lägger jag in denna på en gång...

image297
MASSOR AV KRAMAR FRÅN LILLA MIG!!!

Kloka ord:
Postat av: Pia

Eftersom man kommit upp i åren lär väl det inte bli allt för sent i kväll. Man ska ju upp i morgon igen och "slåss" med bananlådorna, ha en bra kväll :)

2007-11-03 @ 18:13:47
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha en riktigt skön kväll o en God natt där sen när det blir! : ) Hälsa! Kramen o pözzen..

2007-11-03 @ 19:17:28
URL: http://snopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0