Free Cursors

Middag alla friends,

image435

Så.. NU har jag jobbat undan lite, maken är och hjälper sin mor lite och så skulle han handla lite också. Sen ska jag ställa mig och stryka alla juldukar, gud så skönt att ha det gjort till imorrn, då jag ska städa och greja... Maken har greppat det där med när jag ska städa (han brukar ta sig en tur till landet o kolla till stället eller hjälpa sin mor med nåt eller så), han frågade igår kväll om jag ville att han skulle vara hemma på lördag o hjälpa till eller om han skulle åka nånstans...
Stackars min man!!!!!

Men han skulle hjälpa till att rensa ut gamla tidningar o sånt, ta bort plastmöblerna från verandan (pojkarna gillar att spela bandy på verandan på vintern), hugga upp lite ved (vi har en gammal vedspis i köket som vi värmer oss lite med på vintern, men när man köper ved så är klabbarna alltid lite för stora) och sen tänkte han åka o köpa några julklappar till mig... Får jag inte följa med då??? *asgarvar*

image431
Vet inte ett dugg vad jag önskar mig, så det blir spännande men han brukar hitta perfekta saker till mig... Han älskar att shoppa och är så påhittig!!!
Jag lovar att visa bilder på vårt vackra hem sen när det är pyntat o klart, vårt köksfönster blir så vackert med julgardiner och ljusstake om jag får säga det själv... (Så Camilla, min gamla granne, håll koll på min blogg, så får du snart se mer bilder på hur jag har det)

Ska ut i garaget sen, o titta om jag hittar julgrejer jag köpte till jobbet förra året, för nu när jag har kontoret hemma, så kan jag ju lika gärna använda det här... Vet att jag köpte en hel del jättefint!!! Så nu blir det ÄNNU mer julfint här hemma!!!

image436

Ha en underbar dag, återkommer senare...


Dagens:

"Gör dig älskvärd för att du själv skall bli älskad..."

(Ovidius)


Kloka ord:
Postat av: Mia

Pynta inte ihjäl dig bara ;-)
Kram

2007-11-30 @ 12:31:54
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha en jätteskön kväll där! Har fått upp stakarna o lite sånt idag..med hjälp då..haha..motsträvligt..
men ändå! ; )Nu e det teven o soffmys som gäller..
Kramen!

2007-11-30 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0