Free Cursors

Morning!!


image376

Ja, då åker jag bort över helgen, mina vänner... Kanske jag kikar in hos er från min svägerska, annars är jag tillbaka på söndag...

Ha en underbar helg!image380
Massor av kramar från den lilla nygifta frun...

När vi gifte oss på pingstafton i år fick vi av min bror och hans sambo en liten bok som heter "En bok om kärlek" med lite visdomsord, dikter etc... Som ni säkert har märkt så har jag nästan varje dag gett er ett latinskt eller svenskt ordspråk. Men nu låg jag o läste lite i denna vackra bok igår kväll och kommer nu ett tag framöver att skriva nåt ur den varje dag (hoppas jag)... Jag hoppas ni kommer att tycka det finns ett och annat vackert att läsa...
image379
Dagens:
Av alla våra passioner är kärleken den starkaste eftersom den samtidigt angriper huvudet, hjärtat och förnuftet...
(Voltaire)

Kloka ord:
Postat av: Åsa

Ha en jätteskön helg o ha det så kul! Hälsa familjen.. Kramar o pözzar..

2007-11-16 @ 10:56:16
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Missy

Tittar in & önskar en fin helg :)

2007-11-16 @ 17:06:59
URL: http://missanpassadebarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0