Free Cursors

Morning!!!

image419


En sväng till Ikea med maken, i lugn och ro, bara strosa runt o kolla... DET är vad som väntar mig idag, vad ska ni göra en dag som denna, mina underbara vänner???

Massor av kramar, hörs senare...

Dagens:
"Klok och kär är ingen dödlig!!"
(William Shakespeare)

Kloka ord:
Postat av: cia

Gomorron på dig !
JAg fixar och grejar här hemma...Bakat redan och nu ska jag vila lite...
SKÖNT när man vaknar tidigt och är pigg...
Ha en mysig dag och shoppa massa...I LÖW IKEA !!!
Kramiz.

2007-11-29 @ 10:44:01
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Åsa

Skulle med behöva ut o fixa mer värmeljus.. det går ju åt en del.. Jag o Honey e bjudna till syrran o hennes sambo på middag ikväll..ska bli kul!
Annars ska dagen ägnas åt lite städning o sånt.. Kramen..

2007-11-29 @ 12:59:23
Postat av: Pia

Se till att lilleman med packning kommer till Dreamhack i Jönköping därefter ska jag handla allt som står på inköpslistan inför spanienflytten. Känner mig faktiskt riktigt redig idag.

2007-11-29 @ 15:33:14
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0