Free Cursors

Ojojoj...

image308


Vart tog denna förmiddagen vägen???
Har hjälpt en väninna till mig att skaffa blogg, så nu är ni välkomna att gå in till henne och välkomna henne till denna underbara värld, BLOGGVÄRLDEN!!!!! Hon heter Maggan och är en supergo tjej, så besök henne....

Sen har jag jobbat undan lite också, ja jag säger bara en sak; det är mer än underbart att jobba hemifrån!!!!!!
Senare på eftermiddagen ska jag hämta sonen, o så är det av till hans innebandyträning mellan 17 - 18... Kul!

Nu ser vi fram emot att gå på Terry Evans nästa vecka maken o jag, på hans storseans, det ska bli sååå spännande. Nu ska även min svärmor, svägerska och våra bästa vänner också följa med. Maken och jag var på en storseans med Terry i våras (eller om det var förra hösten) och det var helt otroligt... Sen har jag tankar på att gå iväg till ett medium här i stan som maken har varit hos innan vi flyttade ihop och som är vansinnigt pricksäker, ja hon ser saker som ingen annan vet, vill inte detaljera något här, men hon sa sånt som verkligen INGEN annan kan veta!!!!! Jag tycker det är sååå fascinerande och intressant!!!
Är du intresserad av det mediala?? Tror du på medium etc???
image307 
Bilden: Terry Evans himself... från Google.se
Idag har maken och jag gjort en matlista till hela veckan, och imorgon ska vi storhandla, vi har testat detta nu ett par veckor och det funkar. Snacka om att det blir billigare och lättare när man planerar maten iförväg och inte står där samma dag och undrar "Vad ska vi äta???"..... Och speciellt så underlättar det när vi har barnveckor...

Måste också berätta att jag återigen fått underbara vänner via bloggen, verkligen jättekul att komma in o kolla sina kommentarer och upptäcka nya människor som varit där och gett tecken ifrån sig!!!
TACK MIN NYA VÄNNER!!!!!!

Jaaa ni, nu måste jag arbeta lite till innan det bär iväg för att hämta sonen, men jag kanske kommer åter ikväll, man vet aldrig!!!!!

Ha en underbar dag!!!


image310"Om du var en tår i mitt öga,

skulle jag aldrig gråta, för då skulle jag förlora dig."


Kloka ord:
Postat av: Pia

Bananlådorna och jag "slåss", vi kommer inte överens hur mycket som får plats... som tur är sambon på jobbet så jag kan packa ner vad jag vill ;)Ja just det...Maken....pössen på pannan

2007-11-05 @ 13:30:24
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Desirée

Hej!
Jag har haft fullt upp idag, men sitter lite på msn ikväll om du vill tjöta!
Jag ska "spå" mig på torsdag, har skickat upp ett kort på mig till Avesta, ska bli så kul, jag och en vän ska koka ihop en massa frågor imorgon, finns så mkt jag vill veta...
Vart är seansen? Kostar?
Kramis

2007-11-05 @ 15:06:20
URL: http://dmisenius.blogg.se
Postat av: Fia

Hoppas dagen varit bra!Kram

2007-11-05 @ 16:28:40
Postat av: Bloggoholic

Men va spännande med Terry Evans!
Jag tycker han är kanon! Du måste berätta allt sen, jag skulle göra va som helst för at byta med dig ;)
vet ej om jag skrivit härförut ,men jag kommer via Åsa iallefall ;)

2007-11-05 @ 19:32:45
URL: http://bloggoholic.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ohh jag tror verkligen på det övernaturliga. Terry är grymt bra :) Men lite konstig....
Har du haft en bra dag annars?

kramis

2007-11-05 @ 20:55:05
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Cim

Pia: Taskiga bananlådor som slåss... hahaha, ha en god natt!!! kramen!!
Desireé: Har haft fullt upp jag med, kanske lyckas vi tjöta på msn imorron??? Natti natti :-)
Fia: jo tack bara bra, själv då??? missyou!!! kram!!!
Bloggoholic: Njae, vet inte om du skrivit men jag har sett ditt "namn" hos Åsa.. Mmm, det ska bli SÅÅÅÅ spännande, kolla hans hemsida, han har storseanser över hela Sverige... Varm kram o självklart kommer det rapport efter vi varit iväg!!!
Caitlin: Dagen har varit kanon, ja Terry är absolut bäst, men konstig?? Nej inte ett dugg!!!!!!! Jag lovar!! ha en skön natt!!! Kramisar ;-)

2007-11-05 @ 22:28:10
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Fia

Tack va gullig du är:)Jo dagen va bra för mig me.Kram!

2007-11-06 @ 09:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0