Free Cursors

Säger såhär redan nu...

NATTI NATTI!!!!!
Ja, det är lika bra att jag skriver såhär redan nu, för ikväll blir det en (hoppas jag) tidig kväll...

Imorgon ska vi upp tidigt, alla tre barnen ska till skolan så det blir varsin bil åt varsitt håll... Ojojoj, men det går... Maken sitter o gör läxa med sin dotter och jag har gjort lite engelska med min son. Makens son hade gjort sin/a läxor hos mamma, så han sitter klistrad framför datorn... Ja, det blir till att införa lite datatid för barnen, annars sitter de från morgon till kväll... Förra gången de var här på helgen så satt de från det dom vaknade till sena kvällen och det är INTE bra, de blir ju osociala... Min väninna Maggan har infört lite nya tider till sin dotter, så det är tvåtimmarspass på vardagar (måndag - fredag) tre ggr i veckan, (alltså INTE varje dag) och ett lite längre pass på lördagen, söndagen är HELT datafri... Visst är det nåt att kunna ta efter...??? Skillnaden för våra barn är ju att där vi bor finns det inga fler barn, så det blir ju msn som är deras sociala del... Men så kan vi ju spela lite spel, o greja lite, hela familjen... Pratade idag om att åka o bada i en simhall bara nån mil från oss, där det inte kostar en förmögenhet... KUL!

Idag har det inte hänt så mycket förutom att det jäkla blogg.se raderade ett helt inlägg, guuud så trött jag blir... Så då la jag ner skiten och gick härifrån!!!!!!


Nu ska jag snart gå upp och fixa lite smörgåsar till våra barn, de vill alltid ha nåt i magen innan de lägger sig... Ja, jag kan bara inte låta barn lägga sig hungriga eller sugna på nåt...

MEN... mina vänner, vi höres imorgon, jag hoppas ni alla får en underbar kväll/natt och att ni är rädda om er... OCH!!!!!!!!!!!!!!! Ni som är härinne och kollar runt lite, skriv en liiiiten kommentar, det värmer i hjärtat!!!!


Varma kramar från den nygifta lilla frun.......
image324

En daglig dos av poesi...
Tänk att vara en snöboll, född av kramar, flyga genom livet, och till slut träffa den man smälter för.


Kloka ord:
Postat av: Anonym

Ohhh - du är alltså helt nygift :) Vad härligt. Vad var det för bröllop då?
Har du haft någon smekmånad än???
Det måste varit underbart att äntligen stå där framme och få sin älskling :) Jag personligen kommer att svimma....
Önskar dig också en god natt och sov gott :)

stor kramis

2007-11-07 @ 21:56:14
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Helena

Det där med datatid är svårt tycker jag. Här hemma har vi konsekvent inte använt den metoden. Sonen har en kompis där de har datafria dagar. När det då är datadag sitter han som spikad. Sonen tycker han är trist. Men kompisen vill utnyttja möjligheten. Periodvis sitter min son också lite mycket men ofta självreglerar han sig.

2007-11-07 @ 21:57:06
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Millan

Läser din underbara blogg allt är så bra kan du ge mig lite energi så jag får samma ork som du vännen.

2007-11-07 @ 22:09:12
Postat av: Åsa

Natti o suss gott med vackra drömmar! Nattekram o pözz... : )

2007-11-07 @ 22:20:48
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: linda

Hej! Jag har just hittat hit, och jag blev fast efter ditt inlagg om Terry Evans & det mediala! Jag bor ocksa i Orebro (fast ar barnflicka i Schweiz just nu), och jag ar vansinnigt intresserad av det mediala.. har du nagot bra tips pa medium i stan som man kan ga till? :)
Kramar!

2007-11-08 @ 02:01:54
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: A n n a

Go´morron, jo jag har en blogg men med lösenord p.g.a en del påhopp..jag skriver inga statshemligheter men jag visar en del privata bilder så folk blir väl upprörda ? Nää jag vet inte men det har vart jobbigt. Om du vill in & titta så kan du väl be Åsa maila uppgifterna? Jag har ju inte din mail? Vill inte skriva ut här..
Önskar dig en bra dag..det kommer gå som en dans!

2007-11-08 @ 07:06:01
Postat av: Lillepip

Lämnar ett litet avtryck på din varnma blogg,må gott,pip

2007-11-08 @ 08:50:58
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0