Free Cursors

EN LISTA!!!

1. Är du singel? Nej!
2. Är du lycklig? OM!!!
3. Är du uttråkad? Näpp...
4. Är du ledsen? Nä, varför skulle jag vara det???
5. Är du italienare? Icke ;-)
6. Är du gravid? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
7. Är du full? Ja, av idéer... *ler*
8. Är du en cooling? Tror jag inte!!!
9. Är du från Irland? Näpp!!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Näää...



8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, jag har själv varit med om det!!!
2. Har du nånsin blivit sårad? Mmmm
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja, det är väl klart!!
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja...
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Varje dag!!!!!!!!!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja, det tror jag...
7. Är du kär? OM!!!!!!!!!!!!
8. Vill du gifta dig i framtiden? Jag gifte mig den 26 maj i år!!!!! ;-)


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
5. TV eller Internet? TV
6. Coca-cola eller Pepsi? CocaCola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll ;-)
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Svårt val, men mobil!!

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej du, smartare var jag...
2. Brutit ett ben? Nej...
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, det har väl alla???
4. Hoppat Bungee Jump? ALDRIG I LIVET!!!!!!!!!!!
5. Ljugit för någon du tycker om? Hm, kanske det...
6. Ätit en hel tårta? Nej fy vad äckligt!!!!!
7. Gjort bort dig offentligt? Det har jag säkert!!!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nää, det tror jag inte...
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, det är väl klart!!!
10. Velat försvinna? Hihi, vem har inte velat det??? ;-)

Jag utmanar:
Nita
MIra
Mia
Mumlan
Evelina
Camilla

Ha en underbar dag, alla vänner!!!
image278 Här skiner en underbar varm sol idag, vad har Ni för väder?????


Kloka ord:
Postat av: evans

Tack för din kommentar! Din header är ju superfin!

2007-10-31 @ 12:26:52
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Pia

God eftermiddag i det gråa vädret som gör en hel deppig. Har du hört något mer kring Åsa ? Läste ditt förgående inlägg, visst är det roligt att titta på hus, även fast man vet att det troligen inte passar men man är ju nyfiken *ler*. Nä...jag får väl återgå till mina bananlådor, det tar aldrig slut ! Ha en fortsatt bra dag, krams krams

2007-10-31 @ 14:24:14
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Mia

Jag gör den när tentan är över!
Kram

2007-10-31 @ 17:17:27
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej Cim
Nu ska jag väl skriva en kommentar på din blogg, den är så spännande att läsa är här flera gånger.
Kram från din gamla granne Camilla

2007-10-31 @ 17:53:04
Postat av: Nita

Har fixat utmaningen nu :-)

2007-10-31 @ 17:55:45
Postat av: Åsa

Halloj där.. jag e hemma...trött,öm o stel men HEMMA!!! Bara det e skönt! 1000 TACK för kramar o hälsningar o fint inlägg till mig! E trött o lite smått orkeslös just nu men..det e väl så det ska va antar jag! Pössen o kramen..Höres snart igen!!

2007-10-31 @ 18:56:26
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Det var en lång lista, fixar den inom kort!

2007-10-31 @ 19:50:03
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: mumlan

Oj det va mycke att läsa, men kul.. *L* vill du veta vad jag svarat, så kolla min blogg *L*

2007-11-01 @ 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0