Free Cursors

Huset...

Ja, som jag skrev i förra inlägget så skulle vi titta på hus... Ja, det var ett mysigt hus, men på tok för litet, i alla fall i antal rum... 3 sovrum stod det, men då måste de ha räknat med ett rum som fanns i anslutning till tvättstuga, bastu o dusch som fanns i en byggnad alldeles intill själva boningshuset. Så det var bara att glömma, konstigt hus överhuvudtaget. Maken som är 1,93 kunde inte stå rak på övervåningen o hur kul e det på en skala??? Annars var det härligt med bastu, pool o en stor trädgård (ca 6 000 kvm), mysigt och ganska stort kök, men nej tyvärr, det var inget för oss... Det kommer fler!

Ja, nu har sonen åkt hem, hans pappa hämtade honom här för en timme sen. Maken skjutsar hem sina barn och så skulle han följa med sin dotter på skytte ikväll, så han kommer väl kanske vid 19,30-tiden... Så nu blir det tyst i huset ikväll, min son har varit här sen förra måndagen och makens barn sen i fredags... Med full fart, läxor, hjälp med datorer, spel etc... Mmm, jag blev till o med lite ledsen när sonen skulle åka, när vi stod o kramades innan hans pappa kom.
Sen ska vi äta varma mackor, dricka te (jordgubbste till mig och blue fruit till maken) och titta på Rosa Bandet-galan... Mys framför tv:n med massor av levande ljus... Det tyckte vi att vi var värda.

Imorgon ska jag jobba mellan 8-15, det är ju höstlov och vi jobbar ju med utbildning så jag tar liiiiite ledigt. På torsdag jobbar jag 13-16 och på fredag 8-12. Guud vad skönt, ska försöka få  lite gjort här hemma, nu har man inte hunnit med så mycket som man egentligen vill och brukar städa o greja på lördagen helgen efter att barnen varit här, men nu på lördag är det Allhelgonahelgen och då åker vi alltid till Strängnäs och besöker makens för tidigt bortgångne brors grav där, tillsammans med hans föräldrar och hans syster med familj. En tradition som sig bör...

Nehej nu ska jag sätta fart här, maken är på väg och vi ska mysa... *ler*

SEEEEE YA!!!!!!!!!!!


image276

Kloka ord:
Postat av: Ulle

Tack för ett trevligt samtal på msn...som alltid är lika trevligt givetvis!!

Hoppas ni fick en fin kväll med mycket ljus och MASSA MYS!!!

Ja huset var ju sååååååååååååååå fint...blev ju lite sugen själv...för oss som e kortisar hela högen i familjen skulle det kanske passa:) men men inte just nu:)

Ha det fint tills vi hörs snart igen.

Kram

2007-10-30 @ 19:43:46
URL: http://dolphindreamer78.blogspot.com
Postat av: Evelina

åh vad kul att kolla på hus! bor ni i hus nu med?
kram

2007-10-30 @ 22:09:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: A

Hej och tack så mycket. Lycka till med jobbsökande:)

2007-10-31 @ 10:43:47
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: A

Oj...Jag vet inte vad som hände:/ Skulle ju vara hussökande........Sorry.

2007-10-31 @ 12:14:33
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0