Free Cursors

Lite mycket att göra nu...

Hej alla glada,
Nu har jag inte skrivit på ett tag, men det har varit mycket som ni alla säkert förstår. Jag har inte ens varit inne på mina favoritbloggar knappt, men jag ska bättra mig!! JAG LOVAR!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag kom det sista lasset med grejer från flytten av företaget, herregud vad skönt att ha det gjort, även om flyttgubbarna gjort nästan allt...

Imorgon kommer våra bästa vänner hit och vi ska ha lite nostalgikväll utan barn! Det är makens bästa vän och fru (som jag fått så otroligt bra kontakt med) vi har sååå kul tillsammans, alla fyra! Det var dom som gav oss övernattning på den häftiga båten i Sthlm och konserten med Rod Stewart i bröllopspresent. Så imorgon ska vi se på filmen som en annan vän till maken spelade in på bröllopet, sen på en film med Roddan och så ska vi äta o dricka gott!!! Mums, mys och trevligt!

På söndag blir det vilodag, sonen kommer på kvällen, han spelar innebandymatch 5-6 mil härifrån o pappan ska bort, så han sover här till måndag. Skjutsar tillbaka honom till pappa på måndag och sen hämtar jag honom på tisdag eftermiddag och han stannar till på lördag.
på söndag den 14:e åker maken och jag till Åland, Örebro Promotion hyr hela Viking Cinderella för företag i Örebro, så vi ska åka med och mingla lite, alltid hittar man några nya kontakter etc. Riktigt spännande faktiskt!!! Vi var med förra året också, för första gången och det var superkul och intressant!

Nehej ni, nu ska jag kika runt lite på mina favvisbloggar och sen väcka maken som sover en timma, han har varit lite dålig och behövde vila, tyckte jag. Själv har jag farit runt och plockat lite, tvättat, städat badrummet och gjort rent åt kaninen. (Upps, kom på att jag ska kika in o se vad han gör, han är fortfarande ute ur buren i dotterns rum...MEN, det gör inget för han är rumsren (hoppar in i sin lilla bajlåda o gör det han ska och han äter INTE på sladdar...)

Ha det gott mina vänner, på återhörande!!!

Massor av kramar!!!!!!!!!!!


Ps. Av min räknare att döma så är det ett antal inne o läser/kikar runt i min blogg, SNÄLLAAAAAAAAAAA skriv nåt, tala om vad ni tycker, vem du är etc... Blir sååå glad då!!!!! Kram kram...


Kloka ord:
Postat av: Evelina

låter som du har en mysig helg framför dig =)
kram!

2007-10-05 @ 17:20:54
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej vännen! Låter som ni får en grymt skön helg! Nostalgikvällar e kanonroliga!
Skönt att det går bra md flytten..jag vet hur d e o flytta!! ; / Hoppas du/ni får en underbar helg! Kramar o pussar i massor!!!!

2007-10-05 @ 23:10:47
URL: http://snopie.blogg.se
Postat av: Sweetangel

tack detsamma ! Kram

2007-10-06 @ 12:20:28
URL: http://gullegumman.blogg.se/
Postat av: Carola

Kul att du besökte min blogg. Ja, visst är det irriterande då folk inte lämnar några fingeravtryck alls. Jag brukar alltid skriva några meningar. Visst är du Carolinas syster??- (" gullegummans" blogg.) Låter kul med bröllop och flytt. Nu får jag läsa vidare här.Ha en trevlig lördag.

2007-10-06 @ 15:44:51
URL: http://carolangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0